loading...
پرشين موزيك
sadagh بازدید : 176 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

کاراگاه علوی

بازی رایانه ای کارآگاه علوی یک بازی ماجراجویی نقطه کلیک سوم شخص است که ماجرای مادام روژان را بازگو میکند. 
مادام روژان زنی انگلیسی تبارست که شمال تهران در باغی زیبا و بزرگ به نام "باغ خانم روژان" زندگی میکند . او یک اشراف زاده انگلیسی است که مورد توجه مقامات ایران قرارا داشته و در حکومت ایران جایگاه خاصی دارد. در نیمه شب آذر 1313 اتفاقی می افتد که مقامات بلند پایه حکومتی را شوکه ونگران میکند . کارآگاه علوی که در حل معما های پیچیده و سخت از تبحر خاصی برخوردار است و آوازه او تا دربارایران رفته، از سوی مقامات ایران برای کشف ماجرا انتخاب می شود. 
در این بازی شما به عنوان کارآگاه علوی پا به میدان میگذارید در اینجاست که با گفتگو و حل معما های پیچیده به کشف ماجرا می پردازید و پرده از راز آن بر میدارد. شما فقط در نقش کارآگاه علوی ظاهر نمیشوید، بلکه دستیار او و کارکتر دیگری را نیز هدایت میکنید . 
دراین بازی شما جنون پیدا کردن سرنخ را دارید، شما به شمال و جنوب شهر میروید بعضی اوقات حتی به روستای شمال کشور هم میرود تا فضای بازی یک نواخت نباشد .

کاراگاه تیزبین

بازی کاراگاه تیزبین، در ژانر آبجکت مخفی (Mystery) تهیه و تولید گردیده است، در این بازی کاربران کاملا با تست حافظه و هوش خود درگیر شده و سعی می کنند تا اشیاء گمشده در داستان بازی را از دیگر اشیاء متفرقه و رنگهای شبیه خود پیدا کنند.
در داستان بازی کاراگاه تیزبین، سرقتی از یکی از خانه های تهران اتفاق می افتد و برای اینکه لوازم مسروقه پیدا شود، کاراگاه تیزبین ماموریت پیدا می کند تا اشیاء سرقت شده را به صاحب خانه برگرداند، از این رو کاراگاه تیزبین بعد از تحقیقات گسترده و پیدا کردن سر نخ های مهم، به تعدادی از افراد مشکوک شده و آنها را مورد بازجویی قرار داده و در داستان بازی شما با این افراد آشنا می شوید، تا سارق اصلی بازی را پیدا نمائید.
بازی نزدیک به 16 مرحله می باشد که هر یک از مراحل دارای جذابیتهای خاص خود می باشد، مکانهای در نظر گرفته شده در بازی متفاوت از یکدیگر و دارای تنوع مختلفی می باشند.
در حین انجام مراحل بازی، آیکونهای کمک به کاربر وجود دارد که شما می توانید در صورت نیاز برای راهیابی به مرحله بعدی از آیکونهای کمک استفاده نمائید.
یکی از مهمترین نکات بازی این است که شما می توانید با پروفایل های مختلفی وارد بازی بشوید و هر بار که شما بازی را مجدد از ابتدا بازی نمائید، اشیاء مسروقه جدیدی را می بایست پیدا کنید و هیچگاه تکرار در مراحل بازی شما را آزار نمی دهد.

خارج از سرزمین

داستان بازی در دنیایی فانتزی اتفاق می افتد. طی یکی سری از اتفاقات خانه ها و زمین های اطراف سرزمین توسط موجوداتی بیگانه ربوده شده و موجودات بیگاه در آسمان با دوختن تکه های زمینها و خانه هایی که دزدیده اند سعی در ساخت سرزمینی جدید را برای خود دارند.
شخصیت اول بازی سعی در باز پس گیری زمین ها و خانه های اشغال شده را دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قلب سیمرغ

قلب سیمرغ یک بازی سوم شخص اکشن ماجراجویانه است که بیشتر بر حل پازلها متمرکز شده است و نبردهای آن، ترکیب جالبی از یخ و آتش هستند. داستان بازی درباره پسر 14 ساله‌ای به نام رسا است که توسط یک جنگجوی افسانه‌ای ایرانی توانا به نام رستم تعلیم داده می‌شود. 
رسا قهرمانی چابک است که می‌تواند از دیوارها بالا رفته، بپرد و نقش بازی کند. او برای مبارزه و نیز حل معماها از ترکیب شمشیر و کمان استفاده می‌نماید. در طول بازی، رسا می‌تواند قدرتهای خاصی را کسب نماید؛ برای مثال او کمان خود را با عناصر یخ و آتش مجهز کرده و به جنگ دشمنان می‌رود. او قادر است آب را به یخ تبدیل کرده و با استفاده از کمان خود و عناصر دیگر مشعل بسازد. مهمترین هدف رسا یافتن شمشیر افسانه‌ایست که با آن بتواند اژدهاک (دشمن بزرگ) را شکست دهد.

هنر سرعت

 

این بازی که محصول شرکت تصویرگران رویا است با مشارکت بنیاد ملی بازیهای رایانه ای و در مدت 5/2 سال ساخته شده . در این بازی 10 ماشین با 40 اسپرت مختلف ساخته شده . ماشینهای پیکان ، پراید ، پژو 405 ، پروتون ، ال 90 ، سمند ، مگان ، زانتیا ، تویوتا کمری و مورانو در این بازی وجود دارند . محیطهای متنوعی که با الهام گیری از طبیعت ایران ساخته شده فضای کاملا ایرانی را به بازی داده است .

 

ویژگی اصلی این بازی تاکید روی هنر رانندگی است که اسم بازی هم به همین مسئله اشاره می کند . در این بازی، رتبه و کیفیت رانندگی شما هر کدام امتیاز مخصوص به خود را داراست و شما علاوه بر برنده شدن در بازی بایستی در پیچ ها از دریفت استفاده کرده و در طول بازی هم رکورد مناسبی از سرعت داشته باشید .

چریک

مهرماه 1360 شهر فکه

یک بنز 911 نفربر نیروهای سپاه پاسداران برای ملحق شدن به خط مقدم جبهه در حال عبور از شهری جنگ زده است که ناگهان سپاهیان متوجه می شوند که شهر توسط نیروهای متجاوز عراقی اشغال شده است. اما قبل از اینکه بتوانند کاری کنند نیروهای عراقی کامیون را دیده و آن را با خمپاره میزنند. کامیون منفجر میشود و همه سربازان آن به شهادت می رسند ولی یکی از سربازها به نام حسین که قبل از انفجار خود را به بیرون پرتاب کرده بود زنده می ماند.

حسین پس از چند لحظه به هوش می آید و ماموریت او از اینجا آغاز می شود. او ابتدا یک بیسیم یافته و با نیروهای محلی شهر تماس برقرار می کند.

هدف اول او گذشتن از میان شهر جنگ زده و نیروهای عراقی مستقر در جای جای شهر و رسیدن به مخفی گاه نیروهای محلی یعنی مدرسه که در قسمت جنوبی شهر قرار دارد می باشد. بعد از رسیدن حسین به مدرسه ماموریت های دیگر او که همکاری با نیروهای محلی برای حفظ قسمت های مختلف شهر است آغاز می شود.

سرانجام نیروهای محلی که حسین هم یکی از آنهاست طی عملیات و درگیری شدید با نیروهای عراقی شهر را آزاد می کنند.

فریاد آزادی: تنگستان

هدف اصلی این بازی نمایش دلاوریهای مردان ایرانی خطه‌ی جنوب در بیرون راندن استعمارگران انگلیسی از مرز ایران است. داستان بازی به سال‌های 1286 تا 1288 برمی‌گردد، زمانی که انگلستان بخشهای جنوبی کشور را تسخیر کرده بود. در این زمان رئیس علی و یاران دلاورش از روستاهای مختلف بوشهر و اطراف آن بپاخاستند تا این استعمارگران را از خاک وطن بیرون رانند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

علی بابا

علی بابا یک بازی سوم شخص اکشن ماجراجویانه است که برای سیستمهای PC طراحی شده و در سال 2011 به بازار خواهد آمد. داستان بازی حول شخصیت اصلی داستانهای هزار و یک شب یعنی علی بابا می‌چرخد. ماجرای بازی پس از وقایع داستان دزدان بغداد اتفاق می‌افتد و او اکنون گنج را یافته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عصر پهلوانان 2

بازی عصر پهلوانان 2 (دگردیسی) یک بازی اکشن RPG است. این بازی 3 داستان مجزا دارد که هر کدام جنبه‌های مختلفی از حماسه‌های گوناگون را به تصویر می‌کشد. یک افسر نیرومند، یک دانشمند غیور و پرنسی بی‌خانمان هرکدام با استفاده از توانایی‌هایشان سعی می‌کنند پرده از راز خیانت حکومت ستمگر بردارند. در میان قابلیت‌های این افراد، نیرویی وجود دارد که برای تضعیف روحیه دشمن مؤثر است. با استفاده از این نیرو آنها می‌توانند از آلات موسیقی ایرانی به عنوان سلاح استفاده کنند. داروهای شفابخش، غذا و جواهرات، در بازی منبع نیروهای کشنده و استعدادهای جدید برای بازیکنان هستند.

دنیای این بازی از محیطهای منسجمی تشکیل شده است که همه با هم در یک نقشه کلی وجود دارند. در میان بیابان‌های خطرناک بازی، شهری در کنار درختی غول پیکر بنا شده است.

موجودی فوق طبیعی به نام میترا به زمین آمده تا هم از این درخت محافظت نماید و هم زمین را از شر هیولایی پست که خود را به شکل حاکمی خیرخواه درآورده است، حفظ کند. میترا برای انجام مأموریتش ابتدا باید در وجود مادی رسوخ کند. بعد مادی او در زمین، دختری عجیب از قبیله‌ای از جذامیان طرد شده است.

در این بازی سه شخصیت وجود دارد که هرکدام تلاش می‌کنند مأموریت میترا را به نحوی به انجام برسانند. با قدرت میترا، هرکدام از این کارکترها می‌تواند به قهرمانی قدرتمند تبدیل شود تا بتواند با دشمن بزرگ مبارزه نماید. 

 

میرمهنا

میرمهنا روایت داستانی از زندگی جوانی به نام شبیر که در طلب رزق و روزی به همراه پدر پیرش در خلیج فارس به ماهیگیری می‌پردازد و در جریان داستان با میر مهنای بندریگی آشنا می‌شود و با گروه میرمهنا هم هدف برای بیرون راندن استعمار گران غرب می‌گردد.
در واقع داستان نبردهای او از آغاز برقراری روابط تجاری بین کمپانی هند شرقی، هلند با پدر میر ناصر حاکم بندر ریگ است. هلندیان بعد از برقراری رابطه با میر ناصر، جزیره ی خارک را از او گرفته و شروع به ساختن قلعه و دژ نظامی معروف خود موسلستاین می‌کنند. میر مهنا، چون از این کار پدر ناراضی است، قدرت را به دست گرفته وارد نبرد با هلندیان می شود. طی فراز و نشیب‌هایی سرانجام موفق به تصرف دژ در جزیره خارک می‌شود.

کوهنورد

بالارفتن و فتح قله‌ها، هدف اصلی کوهنورد شایسته است. او همچنین وظیفه دارد افراد زخمی را نجات داده، مسیر خود را به سمت قله یافته و سفر خود را میان کوه‌های زیبا و خطرناک به اتمام برساند. بازیکن در نقش یک کوهنورد و مکتشف خودآموخته بازی می‌کند که عضو یک کمپ بین المللی بوده و با کوهنوردان دیگر از سراسر دنیا به رقابت می‌پردازد. اما همیشه همه چیز به خوبی و طبق نقشه پیش نمی‌رود و او گاهی با خطرات بسیاری مواجه می‌شود. در این زمان است که باید تمام نیروی خود را جمع کرده و مانند یک قهرمان واقعی عمل نماید. 
این بازی برای کنسول PC طراحی شده است و 2 بعدی اکشن و ماجراجویانه می‌باشد.

 

 

سیاوش

سیاوش (12 رخ)، یک بازی اکشن نقش آفرینی به سبک بازیهای شرکت بلیزارد (Warcraft3 – Diablo2) است که به بیان داستان حماسی انتقام سیاوش در غالب شخصیت های قهرمانان ایرانی نظیر گیو و توس و بیژن و ... می پردازد .

این بازی تلاش می کند با معماهای خاص در مراحل و استفاده از آیتم ها برای هیروهای قابل هدایت توسط بازیکن به بازیکن فرصت بازی در فضای تخیلی ایرانباستان و توران را بدهد .

طبق انتخاب بازیکن، در هر مرحله از 2 تا 4 هیرو دست بازیکن قرار دارد. بازیکن در هر لحظه تنها 1 هیرو را می تواند کنترل کند. اما دستورات و چگونگی حملات و مسائل دیگر تمام هیروها به عهده ی خود بازیکن قرار دارد و هوش مصنوعی با توجه به دستورات از قبل تبیین شده ی بازیکن رفتار می کند.

تمرکز بازی در فایت ها، جمع آوری و استفاده از آیتم ها برای هیرو ها ، استفاده از جادو های مختلف هر هیرو و تمرکز در روند ساده و معمایی مراحل است .

جذابیت های مبارزه ای در حملات به صورت ساده یا به صورت ضربات قدرتی با جلوه ی بصری زیبا در کنار کار با آیتم های مختلف و در ادامه، حل معماها و داستانی بودن مراحل و ماموریتهای مختلف و گاهاً مخفی بازی، لذت بازی را برای بازیکن به دنبال خواهد داشت.

بازیکنان علاقه مند به سبک اکشن و نقش آفرینی می توانند از این بازی لذت بیشتری ببرند. در کنار این مسئله ویژگی های ماجرایی نیز با مراحل بازی متناسب شده است. بازی برای گروه سنی بالای 12 سال مناسب به نظر می رسد.

رویین تنی

در قسمت دوم بازی عصر پهلوانان،داستان مبارزه آتار با ویراجا برای دست یافتن به گنجینه های روئین تنی ادامه می یابد.
آتار در این قسمت با سرزمین های جدید و شخصیت های عجیب دیگری روبرو می شود.دیوان پیشروی بیشتری در شهر زابل کرده اند و خطر سقوط هر لحظه این شهر را تهدید می کند.
منطقه کولی ها،سرزمین بیابانی،سرزمین پریان،غار خشمدای و سرزمین آتشفشانی نام سرزمین هایی است که آتار باید از آنها بگذرد.

 

گرشاسپ

پس از به زنجیر کشیده شدن ضحاک بدست فریدون و پیروزی نیروهای نور بر سپاه تاریکی ، که سالیان به فرماندهی ضحاک بر خونیراث چیره شده بودند، زمان زیادی به طول نیانجامید که جای جای آن سرزمین پهناور را دیوان تسخیر کرده و هرکدام برای خود فرمانروایی پدید آوردند و راه نیروهای اهریمنی را پی گرفتند و به آزار و اذیت انسانها و اهوراهای سپاه نور پرداختند. هیتاسپ زرین تاج که یکی از بیرحم ترین این دیوان شرور بود و از نیروهای جادویی متعددی برخوردار بود در این میان برای خود در سرزمین های کوهستانی فرنبغ حکومتی ایجاد کرد و به همراه هیولاهای اهریمنی، دیوان و اشموغان زیردستش به غارت سرزمین های اطراف پرداخت. از جمله این سرزمین های مورد هجوم دیوان، دهکده کوهستانی سیاوشگرد بود که از دیرباز مکان رشد و پرورش پهلوانان متعددی بود. هیتاسپ در غارت این دهکده، اوروخشیه، برادر گرشاسپ را از میان می برد. گرشاسپ پهلوان به دنبال انتقام خون برادرش به سوی دژ هیتاسپ روانه می شود و در این مسیر متوجه می شود که در یورش هیتاسپ و یارانش به سیاوشگرد اتفاق بسیار مهمتری افتاده است و اراده و شجاعت گرشاسپ سرنوشتی بزرگ را رقم خواهد زد ...

 

عصر پهلوانان

آتار شخصیت اصلی بازی به همراه پدرش پیشداد حاکم زابل با حمله به دیوان به شهر مواجه می شوند و در صدد علت آن برمی¬آیند و آتار در این راه به راز روئین تنی پی می برد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از سايت ما رضايتداشتيد؟
    ايا از خود راضي هستيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 290
  • بازدید ماه : 880
  • بازدید سال : 7,353
  • بازدید کلی : 128,664
  • مهدي

    دعا كنيد براي ظهور

    حضرت مهدي