loading...
پرشين موزيك
sadagh بازدید : 162 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

کارتون گربه و سگ هم ماسونی بود!

     زمان ارسال : ۱۳۹۰/۱۰/۱۴ ۱۸:۴۲:۲۹ - نویسنده : amir-antizion

بــــــــــسم الله الرحمن الرحیــــــــــم

امروز داشتم بعد از خیلی وقت،کارتون نگاه می کردم،کارتون گربه و سگ.
که ناگهان با تصویر گونیا و پرگار روبه رو شدم.راستش خیلی جا خوردم،فکر نمی کردم که چنین کارتون باحالی این جوری باشه

اینم تصویرش:

[تصویر: Untitled.gif]

شاید بگین از کجا معلوم که همون نماد باشه؟!!!راستش اول خودم وقتی این صحنه رو دیدم شک کردم ولی با دیدن صحنه ی بعد کاملا مطمئن شدم.چون روی قسمت بالای همون عکس عددهای گونیا هم قرار داده شده بود:

---

 

[تصویر: Untitled2.gif]

بازم نمونه بگم؟بفرمایید: 

[تصویر: Untitled3.gif]

برج بابلمورد تقدس یهودیان-فراماسونها و شیطانپرستان! یا مثلا این یکی:  

چشم جهان بین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   از این گذشته،تویه یه قسمت دیگش داشت فرهنگ یهود-پادشاهی انگلیس(تفرقه بنداز و حکومت کن)رو به بچه ها یاد میداد خواستین اون قسمت رو واستون میذارم تا خودتون ببنید! درضمن اگر تصویر یکم بده،ببخشید چون خودم کار هاش رو انجام دادم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از سايت ما رضايتداشتيد؟
    ايا از خود راضي هستيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 312
  • بازدید ماه : 902
  • بازدید سال : 7,375
  • بازدید کلی : 128,686
  • مهدي

    دعا كنيد براي ظهور

    حضرت مهدي