loading...
پرشين موزيك
sadagh بازدید : 333 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

 

پیشنهاد ازدواج دختر جن به انسان

ارسال توسط: جواد تاریخ ارسال: اسفند ۰۷, ۱۳۹۱ در: ادبیات, داستان ها | دیدگاه : ۴۱

 

پیشنهاد ازدواج دختر جن به انسانReviewed by جواد on Feb 25Rating: 5.0پیشنهاد ازدواج دختر جن به انسانحجت الاسلام آقا سید محمد ابراهیم حسینی نقل کرده است که:من در سال1374در روستای کرزان از توابع تویسرکان منبر می رفتم.روز تاسوعا بود.

حجت الاسلام آقا سید محمد ابراهیم حسینی نقل کرده است که:من در سال۱۳۷۴در روستای کرزان از توابع تویسرکان منبر می رفتم.روز تاسوعا بود.با میزبان خود آقای محمود افشاری برای گردش به صحرا رفتیم.پدری با دو فرزندش را دیدم که لوبیا قرمز می کاشتند.

بعد از سلام و احوال پرسی سخن از
توجه خداوند بزرگ به بندگان و معجزه ائمه اطهار به میان آمد.آقای کریمیکرزانی داستان جالبی را برای ما نقل کرد که:

یکی از بچه ها به نام عباس فردی است بسیار متدین و دقیق در انجام تکالیف شرعی که با مادر و همسر خود زندگی می کند.روزی از محل کار خود خارج شده و به سوی منزل می رود.

در بین راه صدای دختری به گوشش می رسد که ایشانرا با نام صدا می زند.وقتی برمی گردد دختری زیبا با قیافه بسیار دلفریب مشاهده می کند.آن دختر اظهار می کند:عباس،من عاشق تو شدم و از تو درخواست ازدواج دارم.عباس با شنیدن این کلام در حالی که از اتهام مردم هم هراسان است که در کوچه با چنین دختری مشغول صحبت کرده،

گفت:من همسر و مادری تحت تکلف خود داشته و قصد ازدواج مجدد ندارم.با اینکه او اظهار می کند که نه تنها هیچ احتیاج مادی به تو ندارم و نیازهای مادی شما را هم برطرف خواهم کرد اما عباس نمی پذیرد.تا اینکه به خانه می رود و می بیند همان دختر زودتر از او به منزل رفته و داخل اتاق نشسته است.باز پیشنهاد ازدواج از طرف دختر و نپذیرفتن از طرف عباس.خلاصه اینکه عباس سیلی به صورت دختر می زند .

دختر هم سیلی به عباس می زند و او را نقش بر زمین می کند.عباس بیهوش می شود و او را به بیمارستان می برند.مدتها بی هوش بوده تا کم کم با اشاره به اطرافیان خود می فهماند که او را به مشهد و حرم امام رضا ببرند.آقا امام رضا او را شفا می دهد و عباس شفای کامل پیدا می کند.

نویسنده : محمد جواد صابریان ثانی

منبع : تربت

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از سايت ما رضايتداشتيد؟
    ايا از خود راضي هستيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 269
  • بازدید ماه : 178
  • بازدید سال : 6,651
  • بازدید کلی : 127,962
  • مهدي

    دعا كنيد براي ظهور

    حضرت مهدي