loading...
پرشين موزيك
sadagh بازدید : 112 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

وضعیت جسمی پادشاه عربستان سعودی وخیم تر شد

     زمان ارسال : ۱۳۹۱/۱۰/۲۸ ۰۹:۵۱:۴۹ - نویسنده : mohammad6947

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از براثا نیوز، اطلاعات منتشر شده از عربستان سعودی نشان می دهد که وضعیت جسمی «عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه عربستان بحرانی تر شده است، به طوری که او را از انجام برخی از وظایفش منع کردند به همین دلیل خاندان سلطنتی برای گرفتن انتصاب های جدید خیمه زدند.
پادشاه سعودی به تشکیل مجدد هیئت علمای ارشد که رفعیترین مقام دینی را دارند و فتواها و توصیه هایی را منتشر می کنند، دستور داد.

 

گفتنی است، پادشاه 88 ساله عربستان سعودی از بیماری های متعددی را رنج می برد و خبرهای رسمی و غیر رسمی از عود کردن بیماری وی حکایت دارد و سفرهای متعدد به کشورهای غربی و عربی در ماههای اخیر برای درمان نیز نشان می دهد که وضعیت جسمی او در حال بحریانی شدند است.
بحرانی شدن وضعیت پادشاه عربستان درحالی است که اختلاف خاندان حاکم برای رسیدن به پست های این کشور عمیق می شود.

منبع: شبستان

sadagh بازدید : 112 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

اسلام امریکایی در آکادمی موسیقی گوگوش + تصاویر

     زمان ارسال : ۱۳۹۱/۱۱/۸ ۰۶:۰۵:۱۸ - نویسنده : zeinab

اسلام امریکایی در آکادمی موسیقی گوگوش + تصاویر

به نوشته ظهور۱۲ به نقل از ما هستیم : چندی است که برنامه «آکادمی موسیقی» در شبکه انگلیسی من وتو آغاز شده است، اگرچه روند انتخاب شرکت کنندگان در برنامه مذکور حتی در سری قبل مورد اشکال بینندگان بود اما در سری جدید مسئولان شبکه با انتخاب دختر محجبه ای که گمان نمی رفت او را برای شرکت در آکادمی برگزینند تعجب همگان را برانگیخت.

 

اسلام امریکایی در آکادمی موسیقی گوگوش + تصاویر

قدم های آرام شبکه من وتو برای تغییر ذائقه و سبک زندگی با انتخاب دختر محجبه شنیده می شود، این شبکه با وجود آنکه بر نحوه پوشش و … سایر شرکت کنندگان تاکید دارد اما در مورد دختر محجبه هیچ واکنشی نشان نداده و طوری وانمود می کند که شرکت یک زن با پوشش اسلامی در برنامه های موسیقی اشکالی ندارد، از سوی دیگر علیه حکومت دینی (نظام ج.ا.ا) اقدام به پخش برنامه و مستند کرده و حتی در بخش خبری خود اخباری را واگویه می کند که از سایر شبکه های ضدانقلاب پخش می شود.

اسلام امریکایی در آکادمی موسیقی گوگوش + تصاویر

تقابل آشکار من وتو با دین اسلام در برنامه های گوناگون آن بر کسی پوشیده نیست اما اینکه چرا شبکه من وتو و دست اندرکاران آن دختر مسلمان را برای خوانندگی انتخاب کرده و مخارج ناشی از انتخاب این فرد را متقبل می شوند سوالی است که نه مسئولان انگلیسی من وتو بلکه مخاطبان باید از خود پرسش کنند.

اسلام آمریکایی از زبان امام خمینی (ره)

راه مبارزه با اسلام آمریکایی از پیچیدگی خاصی برخوردار است که تمامی زوایای آن باید برای مسلمانان پابرهنه روشن گردد که متاسفانه هنوز برای بسیاری از ملت های مسلمان مرز بین اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی و اسلام پابرهنگان ومحرومان و اسلام مقدس نماهای متحجر و سرمایه داران خدانشناس و مرفهین بی درد کاملا مشخص نشده است. و روشن ساختن این حقیقت که ممکن نیست در یک مکتب و در یک آئین دو تفکر متضاد و رو در رو وجود داشته باشد ، از واجبات سیاسی بسیار مهم است )صحیفه نور ، جلد ۲۱ ، صفحه ۸)

 

منبع:ظهور12

sadagh بازدید : 160 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

 دستور العمل جدید لیدرهای «عرفان حلقه» : فرقه های انحرافی متحد شوید!

     زمان ارسال : ۱۳۹۱/۱۱/۹ ۰۶:۴۸:۴۳ - نویسنده : zeinab

دیگر بندهای این منشور مضحک نیز دلات تام بر فعالیتهای ضدانقلابی و سیاسی ای دارد که با ادعاهای عرفانی این فرقه انحرافی در تضاد کامل است . با این وصف مشخص است که این فرقه انحرافی که از آغاز ماهیت فعالیت های آن برای دستگاههای امنیتی مشخص شده بود با کنار انداختن ماهیت ظاهری خود به دلیل شکل گیری اش رجعت کرده است .

دلیل که کاملا سیاسی و ضد انقلابی است نه عرفانی و تعالی گرا! سرویس فرهنگی«فردا»: وقتی در اواسط دهه هفتاد شمسی، شخصی ناشناس مدعی فرا

درمانی شد، کمتر کسی به او توجهی نشان داد. همین موجب شد تا وی کمی بعدتر، مدعی راه اندازی گونه ای عرفان شود که این روزها با نام "حلقه" یا کیهانی می شناسیم. موسس این فرقه شخصی بنام"محمدعلی طاهری" است که بهره ای از اطلاعات دینی نداشته و با کمک چند خانم، که برخی از آنها مطالعات عرفانی و قرآنی داشته اند توانست این فرقه را گسترش دهد.

شروع فعالیت وی از سال 1383 بود که بعدها تلاش نمود در پوشش یک موسسه فعالیت خود را ادامه دهد. رییس این فرقه در سال 1385 مجوز یک سازمان مردم نهاد را کسب نمود که به دلیل تخلفات گسترده، مجوز وی تمدید نگردید و  وی بدون هیچ گونه مجوزی در قالب یک فرقه انحرافی در حال تبلیغ و جذب نیرو   بود.

علیرغم اینکه هیچ گونه مجوز آموزشی برای آقای طاهری صادر نشده بود؛ ولی کلاسهای گسترده ای را در تهران و چند شهر کشور فعال نمود که در برخی از این کلاسهای تا 300 هزار تومان برای 6 دوره کوتاه مدت آموزشی دریافت می کرد و از این طریق میلیون ها تومان ثروت نامشروع و غیر قانونی کسب نمود.

 گذشته‌ای در غبار

طاهری که چند صباحی خود را در مقام رهبری مذهبی (!) می دید، گذشته ای نا مشخص و غبار آلود دارد. از وی اطلاع چندانی در دست نیست و همین بر دامنه ابهامات و شبهات می افزاید. نباید فراموش کرد خود نیز با سکوتش و عدم پاسخگویی، بر گرمای این اتفاق می دمد. تا کنون، دلیل عدم وضوح و شفافیت در این باره مشخص نشده است.

می توانید هر گمانی را در این باره، متصور باشید. آنچه درباره وی قطعی است، عضویت در گروه "چریک فدائی خلق" است. اگرچه وی در رتبه گردانندگان یا سران این جریان نبوده؛ اما مدتی در آن فعال بوده است.

برخی کارشناسان معتقدند، ریشه برخی باورهای وی را می توان در این سال ها و روزها جست. وجود تفکرات الحادی و دهری فرقه هرمی حلقه را می توان در این دوران دانست که سرکرده آن، تاثیرات فراوانی از مارکسیسم و تجربه گرایی الحادی پذیرفته است.

در حقیقت، اساس تفکر وی را می توان در این برهه دانست که بعدها، بسط یافته و از طریق یارانش در شورای مرکزی، ظاهری اسلامی هم یافته است.

برخوردهای قانونی

به هر روی با برخوردهایی که با فعالیت های غیر قانونی وی شد وی در در دادگاه محکوم به تحمل زندان و رد مال نامشروع گردید . اما در غیاب وی مسترها و اطرفیان وی این فعالیت های غیر قانونی و بدون مجوز را ادامه دادند که از طرق قانونی با آنها برخورد شد.

نکته مهم در این میان این است  که وی و اطرافیانش همواره می کوشیدند به فعالیت های خود صبغه ای عقیدتی ببخشند و آن را فکری جلوه دهند . اما در همان زمان هم رگه هایی از گرایش های سیاسی در این فرقه دیده می شد.

به تازگی اما این فرقه با دستور العملی  34 بندی خواهان اتحاد تمام فرقه انحرافی برای مقابله با جمهوری اسلامی شده است تا تمام ادعاهایی که لیدر این فرقه درباره غیر سیاسی بودن فعالیت ها عرفان حلقه مطرح می نمود کذب بودنشان عیان شود .

در بخشی از این دستورالعمل آمده است:« تشکیل حلقه وحدت با همه جریان های معنوی دراویش، تصوف،قادریه و نعمت اللهی،سای بابا، کریشنا،فالون دافا،علم حق و عدالت،اکنکار،ایلیا رام الله،هنرهای رزمی،موج سبز، هواداران پائولو کوئیلو، هواداران آیت الله بروجردی و همه گروهها و سازمان های مخالف حکومت ولایت فقیه»

دیگر بندهای این منشور مضحک نیز دلات تام بر فعالیتهای ضدانقلابی و سیاسی ای دارد که با ادعاهای عرفانی این فرقه انحرافی در تضاد کامل است . با این وصف مشخص است که این فرقه انحرافی که از آغاز ماهیت فعالیت های آن برای دستگاههای امنیتی مشخص شده بود با کنار انداختن ماهیت ظاهری خود به  دلیل شکل گیری اش رجعت کرده است . دلیلی که کاملا سیاسی و ضد انقلابی است نه عرفانی و تعالی گرا!

منبع:فردا

sadagh بازدید : 286 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

 

کلمة الحق 42 - راه و رسم سربازی امام زمان (عج)

     زمان ارسال : ۱۳۹۱/۴/۱ ۱۹:۱۱:۳۳ - نویسنده : jannesaremahdi http://masafportal.com/sfp_setting/skin/sefpar/images/print.png

---«(بسم الله الرّحمن الرّحيم و به ذکر الحجة بن الحسن العسکري)»---

صلوات ضرّاب اصفهانی

ابوالحسن ضرّاب اصفهانی در سال 281 ه.ق(دوران غیبت صغری) به حج مشرّف شده و به همراه همسفرانش در خانه ای در شهر مکّه ساکن می شود. در این خانه که معروف به «دار الرّضا» بوده ، پیرزنی سکونت داشته است.

ابوالحسن ضرّاب متوجّه می شود که شب ها وجود نازنین امام زمان (عجّ) به این خانه رفت و آمد دارند و پیرزن ساکن در آن منزل هم،شیعه و دوستدار اهل بیت(ع) است و توفیق خدمت به حضرت (عجّ)نصیبش شده.

بعد از چند روز ابوالحسن ضرّاب با واسطه کردن پیرزن با حضرت ارتباط برقرار می کند و پس از چند مرتبه پیغام بردن و آوردن، پیرزن دفتر کوچکی را به همراه خود آورده و به ابوالحسن ضرّاب می دهد و می گوید:

ایشان(امام زمان-عجّل الله فرجه و مخرجه) می فرمایند:

«هرگاه خواستی بر پیامبر و جانشینانش صلوات بفرستی ، بر طبق این نسخه صلوات بفرست(الغیبه شیخ طوسی ؛ فصل 3)

این دعای شریف از دعاهای ارزنده ای است که شایسته است بر آن مداومت شود و در هر وقت و هر هنگام بر خواندنش مواظبت گردد، به ویژه اوقاتی که به مولایمان صاحب الزّمان(عجّ) اختصاص بیشتری دارد،مانند شب و روز نیمه ی شعبان و شب و روز جمعه.

سیّد بزرگوار علی بن طاووسدر کتاب «جمال الأسبوع» ، آن را در اعمال روز جمعه و جزء تعقیبات نماز عصر ذکر کرده و اینگونه توضیح داده است :

«ذکر صلوات بر پیامبر و آل او(ص) که از مولایمان حضرت مهدی(عجّ) روایت شده؛ و اگر تعقیبات نماز عصر جمعه را به خاطر عذری ترک کردی، پس به هیچ وجه این صلوات را ترک مکن به جهت مطلبی که خدای بزرگ ما را از آن آگاه فرموده است

از این جملع ی آخر سیّد (ره) استفاده می شود که از سوی مولایمان صاحب الزّمان (عجّ) در این باره فرمانی به او رسیده و این دلیل صحّت روایت است.(مکیال المکارم؛جلد2بخش7مقصد3)

فرازی از صلوات ضرّاب اصفهانی :

«اللهّم ... وَاستَأصِل مَن جَحَدَهُ وَستَهانَ بِأمرِه وَسَعی فی اِطفاءِ نُورِه و أرادَ إخمادَ ذِکرِه»

«خدایا ... و هر که او راانکار کرده و امرش را سبک شمرده و در خاموش کردن نورش کوشش نموده و قصد کمرنگ کردن نام و یادش را دارد، ریشه کن ساز»(مفاتیح الجنان؛ اعمال روز جمعه)

آری امام زمانمان(عجّ) بر عهده ی ما حقوقی دارند که از جمله ی آن ها ، گسترش پرتو نور او در سطح جامعه و زنده کردن یاد اوست.

 

عهد کردم به تو مشغول کنم دل ، که مرا

فارغ از یاد تو هرگز نکند مشغله ها


«اَللهُّمَ عَجِّل فَرَجَ مَولانا اَلاِمامِ الهاديِ المَهدي اَلقائِمُ بِاَمرِک وَ سَهِّل مَخرَجَه وَ جَعَلَنا مِن خَيرٍ اَنصارِه ي وَ اَعوانِه ي وَ الذّابینَ عَنه وَ المُسارِعینَ اِلَیه فی قَضآءِ حَوائِجِه وَالمُمتَثِلینَ لِأَوامِرِه وَالمُحامینَ عَنه وَالسّابِقینَ اِلی اِرادَتِه والمُستَشهَدینَ بَینَ یَدَیه»
 - آماده ي ظهورش -


     زمان ارسال : ۱۳۹۱/۱۱/۳۰ ۰۵:۳۹:۱۳ - نویسنده : mojdehipoor http://masafportal.com/sfp_setting/skin/sefpar/images/print.png

اعلام خبر ازدواج تیام بصیر تهیه کننده 'بفرمائید شام' و امید خلیلی در شبکه من و تو، پشت پرده هدایت محتوایی این برنامه را افشا کرد.

به گزارش مصاف به نقل از حدیدنیوز، چند روز پیش پیامی در صفحه فیس بوک شخصی امید خلیلی با این مضمون منتشر گردید:" درود بر شما دوستان عزیزم به راستی نمیدونم چگونه خوشحالیم رو بازگو کنم، باید به شما دوستان ی...ه خبری رو بدم، من و تیام تونستیم تو لندن به صورت قانونی با هم ازدواج کنیم.

من هم نام خودم رو از امید به تینا تغییر دادم البته این پیشنهاد تیام بود، خیلی جای شما خالی بود یه پارتی کوتاه هم گرفتیم، واقعاً خیلی خوشحالم که من و تیام نخستین کسانی هستیم که میان همکارامون تو شبکه رابطه مون رو قانونی و رسمی کردیم. بدرود"

این اظهار نظر فرد یاد شده نشان می دهد روابطی مشابه این ارتباط غیر انسانی و حیوانی در شبکه یاد شده همچنان جریان داشته و اغلب کسانی که در این مجموعه شیطانی مشغول به کار هستند دارای گرایش های بیمارگونه جنسی و اخلاقی می باشند.

این امر البته تا حد بسیار قابل ملاحظه ای طبیعی به نظر می رسد، چرا که افرادی با گرایش های صحیح انسانی اصولاً نمی توانند در پازل رسانه ای صهیونیست هایی که، دشمنی با مردم ایران را در دستور کار خود قرار داده اند، به همکاری های مشترک و بسیطی از این دست بپردازند.

تلویزیون یاد شده به طور کلی مروج یک نوع خاص از لیبرالیسم رادیکال است که در بسیاری از کشورهای اروپایی این نوع از نگرش و رفتار اجتماعی نیز غیر قابل تحمل به شمار آمده و مورد برخوردهای قانونی و پلیسی قرار می گیرد.
پیامبر اکرم(ص) فرمود: «خداوند هفت طائفه را در بالاتر از آسمان های هفت گانه، لعن فرموده و از رحمت واسعه خود دور نموده است. پس یکى از آنها را سه مرتبه لعن فرموده… ملعون است، ملعون است، ملعون است، هر که عمل قوم لوط را انجام دهد.

منبع: حدید نیوز

نیمروز:

یك زن تبعه آمریكا به دلیل فرار از خیانت مردان با برگزاری مراسم رسمی سگ خود را به عنوان همسری برگزید.

یك زن آمریكایی پس از چهار بار تجربه زندگی ناموفق با برگزاری مراسم ازدواج در میان دوستان و شنایان خود، سگش را به عنوان همسری برگزید. یكی از سرشناسان منطقه نیز در این مراسم حضور داشت و به دو زوج گفت: برای هر یك از شما آرزوی خوشبختی می كنم!
در شب عروسی، زن با لباس عروس و آرایش كامل و سگ با یك دست كت و شلوار حضور پیدا كردند. این زن درباره علت ازدواجش با یك سگ گفت: این سگ از همسران سابق من باوفا تر هستند.
لازم به ذكر است در سه فروردین امسال خبر دیگری نیز مبنی بر ازدواج یك زن آمریكایی با الاغ مورد علاقه اش منتشر شد. به نظر می رسد در آمریكا به دلیل بی بند و باری های جنسی یا به قول خودشان آزادی های جنسی و لیبرالیزم فرهنگی، بنیان های خانواده آن قدر سست شده كه برخی این گونه وارد زندگی حیوانی می شوند و شوهر مورد علاقه شان را از میان حیوانات بر می گزینند
به نظر می رسد تمامی این اتفاقات شواهدی غیر قابل انكار مبنی بر رد آن تفكر مضحك است كه چون در غرب مسائل جنسی آزاد است، همه برایشان عادی شده و كسی چشم چرانی نمی كند یا خیانت نمی كند یا عقده ای نیست و از این دست استدلال های بی پایه و اساس!

منبع: نیمروز

 احتمال وقوع جنگ داخلی در اسرائیل

     زمان ارسال : ۱۳۹۱/۱۱/۱۴ ۰۵:۱۳:۰۹ - نویسنده : zeinab http://masafportal.com/sfp_setting/skin/sefpar/images/print.png

رهبر جنبش مذهبی شاس رژیم صهیونیستی، در نامه ای خطاب به شیمون پرز، درباره وقوع جنگ داخلی ویرانگری که ممکن است اسرائیل را از بین ببرد، هشدار داد.

به گزارش جهان به نقل از العالم ؛"عوفادیا یوسف" رهبر جنبش مذهبی شاس، این هشدار را در قالب نامه ای خطاب به شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی متذکر شد و نامۀ خود را روز پنجشنبه در دیدار احزاب منتخب کنیست نوزدهم با شیمون پرز، به وی تسلیم کرد.این هشدار در حالی مطرح می شود که دولت آتی اسرائیل تلاش دارد تا خدمت سربازی را برای یهودیان حریدیمی اجباری کند.

جنگ داخلی که رهبر جنبش شاس از آن سخن گفته، در واقع جنگ میان مخالفان سربازی رفتن یهودیان مذهبی و لائیک هایی است که لبید را به عنوان نماینده خود در کنیست انتخاب کرده اند که شعار تبلیغاتی وی برای انتخابات، «برقراری مساوات و برابری در تحمل مسئولیت ها» بود.

رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر اختلاف جدی مواضع و دیدگاه های احزاب نامزد برای عضویت در ائتلاف برای تشکیل دولت در ابتدای هفته آتی را شاهد بوده است. بیشتر احزاب، بنیامین نتانیاهو را  که حزبش بیشترین تعداد کرسی های انتخابات را به دست آورده برای این ماموریت پیشنهاد دادند.

این اختلافات، میان یائیر لبید رئیس حزب "ییش عتید" (که حزبش توانست در انتخابات 19 کرسی به دست آورد ومقام دوم را کسب کند) و جنبش های دینی حریدیه (که شاس برجسته ترین آن است) شدیدتر است زیرا لبید شرط  ورود خود به  دولت نتانیاهو را «اجباری کردن خدمت سربازی برای همه» دانسته؛

مساله ای که جنبش شاس با آن مخالف است و آن را توهین به طلاب مدارس یهودی می داند که به زعم این حزب، «برای حفط تورات و آموزه های آن» تلاش می کنند.روزنامه معاریو به نقل از یوسف می افزاید: اگر مذاکرات جدی برای یافتن راهکارهای مناسب برگزار نشود، این مساله به وقوع جنگ داخلی واقعی منجر خواهد شد که یهودیان را در سرزمین "اسرائیل" پراکنده و متفرق خوهد کرد.
 

جنبش شاس همچنین هشدار داده که به هیچ قیمتی وارد دولت نخواهد شد. این جنبش به خط  قرمزهای مربوط به حفظ تورات و آموزه های آن که «نباید پا را از آن فراتر گذاشت»، اشاره کرده و گفته است: اگر نتانیاهو شرط لبید مربوط به قانون خدمت اجباری یهودیان مذهبی را بپذیرد، شاس به عضویت این ائتلاف درنخواهد آمد.حزب مذهبی "یهدوت هتورا" نیز برای مانع تراشی بر سر راه لبید و پیشنهادهایش، از جنبش شاس حمایت می کند.

گفتنی است افراد صهیونیست های متدین و لائیک ساکن در اراضی اشغالی شدیدا با یکدیگر درگیر هستند و در برخی موارد مواضع بسیار متناقضی دارند. برخی شهرک های صهیونیست نشین واقع در قدس اشغالی نیز کانون تنش میان دو گروه به شمار می روند.

منبع: جهان


     زمان ارسال : ۱۳۹۱/۱۱/۱۵ ۱۷:۳۸:۵۷ - نویسنده : masaf http://masafportal.com/sfp_setting/skin/sefpar/images/print.png

تاسیس مهد کودک و کلاس تقویتی در استانها به ویژه مناطق محروم توسط جوانان بهایی و سرمایه گذاری سلفی ها، وهابی ها و بهایی ها باعث شده است این مثلث شوم فعالیت خود را زیر پوستی آغاز کند.


به گزارش موعود به نقل از  مهر، چندی قبل بود که برگزاری کلاسهای حرکات موزون و نوازندگی در برخی مهد کودک‌ها سرو صدای زیادی  به پا کرد و برخی مسئولان را نسبت به این حوزه حساس کرد. برنامه هایی که موجب شد فقیه رییس وقت سازمان بهزیستی عذرخواهی کرده و از برخورد با مهدهای ارائه دهنده رقص و آواز خبر دهد.

این در حالی بود که پس از فروکش کردن تب رقص در مدارس چندی قبل ولی الله نصر رئیس بهزیستی استان تهران از رعایت موازین اسلامی در مهدهای کودک خبر داده و وعده ارائه آموزش هایی مطابق با موازین شرعی به کودکان به جای رقص و آواز داده بود.

به جز برگزاری برخی کلاسها و برنامه ها که به عنوان آسیب های نو پدید این حوزه شناخته می شود و بارها نیز مسئولان سازمان بهزیستی منکر آن شده اند این بار به گفته کارشناس حوزه عرفان و جنبش های نو پدید در سازمان تبلیغات اسلامی فرقه بهاییت و وهابیون در این حوزه وارد شده و به دنبال سرمایه گذاری کلان در مهد کودکها هستند.

زین العابدین جعفری در این باره می گوید: برخی دست اندرکاران فرقه ها و نهله های فکری( بهاییت، وهابیت و..) در مهد کودک ها نفوذ کرده و امتیاز برخی از این مهدها را با واسطه و بی واسطه در اختیار دارند. باید در انتخاب مهد، برای فرزندانمان نهایت دقت و هوشیاری را به خرج دهیم و همچنین مسئولان همچون نیروی انتظامی، سازمان تبلیغات اسلامی، بهزیستی و....نیز در این راستا با برنامه ریزی و راهکارهای پیشگیرانه هدفمند، مانع از بسط و گسترش این موضوع در سطح جامعه شوند

این کارشناس ادامه می دهد: متاسفانه در سال های اخیر، مجوز برخی از مهد کودک ها به کسانی واگذار شده که دارای پیش زمینه های فکری و عملی بهاییت و وهابیت هستند و یا به نحوی با این تشکیلات در ارتباط هستند. این عوامل از این طریق سعی دارند در ذهن کودکان نفوذ کرده و آرام آرام حساسیتها را بکاهند تا در آینده بتوانند بهره برداری های لازم را از این افراد به نفع تشکیلات خود داشته باشند و از این راه به دنبال نفوذ در دین اسلام باشند.

نیازی به حضور روحانی در مهدهای کودک نیست/ برنامه های دینی ترویج شود

حجت الاسلام عباس ابراهیمی کارشناس امور جوانان و رئیس سابق سازمان جوانان بوشهر در این رابطه به مهر گفت: جایگاه و اهمیت مهدهای کودک بسیار مهم است چرا که شاکله شخصیتی افراد تا هفت سالگی شکل می گیرد. بیشتر کشورهای توسعه یافته نیز اهمیت خوبی به ساختار مهدهای کودک خود می دهند.

ابراهیمی ادامه می دهد: حضور روحانی ها در مهدهای کودک ضروری نیست و بازی ها و آموزش ها باید براساس باورهای دینی باشد. به نظر می رسد مسئولان در این حوزه دچار غفلت شده اند. البته مهد کودک های قرانی را می توان یکی از نمونه های موفق مراکز نگهداری و تربیت کودکان دانست

حضور مبلغان وهابی و بهایی در لباس آموزگاران/ نظارت در واگذاری مهد کودک ها کم است

مجید ابهری رفتار شناس و آسیب شناس اجتماعی نیز در این باره به مهر می گوید: به دلیل اینکه متخصصان سرمایه گذاری روی نسل فردا-خردسالان- را جدی نمی گیرند و در زمینه هایی مثل تاسیس مهد و کلاس ها پیش قدم نمی شوند.

متاسفانه باورهای دروغین و افراطی مثل وهابیون، سلفی ها و بهایی ها در زمینه های فرهنگی و تربیتی کودکان تلاش های گسترده ای را انجام و سرمایه گذاری ویژه ای را انجام داده اند. تاسیس مهد کودک و کلاس تقویتی در استان ها به ویژه مناطق محروم توسط جوانان بهایی و سرمایه گذاری سلفی ها،وهابی ها و بهایی ها باعث شده است این مثلث شوم فعالیت خود را زیر پوستی آغاز کند

به گفته این آسیب شناس مبلغان بهایی در لباس آموزگاران تقویتی و فوق برنامه حاظر شده و ضمن تدریس دروس به تبلیغ مکتب کاذب خود اقدام کنند.
این رفتار شناس خواستار بررسی دوباره صلاحیت مدیران مهدکودک شد و گفت: باید نظارت روی افرادی که با واسطه اقدام به فعالیت در این حوزه می کنند افزایش یابد. این افراد در مناطق محروم و زلزله زده در قالب فعالیتهای به ظاهر انسان دوستانه و دلسوزانه اما به ظاهر ویرانگر فعال هستند.

ابهری استفاده از روحانیون را یکی از اهرم های مقابله ای می داند و تاکید می کند: باید از روحانیون جوان و پرشور به ویژه در مناطق روستایی در قالب آموزش استفاده کرد. اعضای این مثلث شوم با توزیع کتابچه، جزوء و مطرح کردن سوالات شبهه داربه دنبال جذب افراد هستند.

منبع: موعود

 رسمی‌شدن ازدواج همجنس‌بازان‌در فرانسه

     زمان ارسال : ۱۳۹۱/۱۱/۱۵ ۱۷:۴۱:۲۰ - نویسنده : masaf http://masafportal.com/sfp_setting/skin/sefpar/images/print.png

نمایندگان پارلمان فرانسه اولین و مهم‌ترین بند لایحه ازدواج همجنس‌گرایان را تصویب کردند؛ لایحه‌ای که بر اساس آن، ازدواج همجنس‌گرایان در فرانسه به رسمیت شناخته خواهد شد.


به گزارش موعود به نقل از  ایسنا، این لایحه اساسی‌ترین تغییرات اجتماعی است که دولت فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهوری سوسیالیست فرانسه پیشنهاد داده است.
به گزارش بی.بی.سی،
۲۴۹ نماینده مجمع ملی پارلمان فرانسه به ماده اول این لایحه رأی مثبت و ۹۷ نماینده رأی منفی داده‌اند. برای اجرایی شدن قانون ازدواج همجنس‌گرایان، مجلس سنای فرانسه هم باید آن را تأیید کند.

یکی دیگر از ماده‌های این لایحه، اعطای حق سرپرستی فرزند به همجنس‌گرایان است؛ بدین معنا که زوج‌ها فارغ از جنسیت اجازه می‌یابند به صورت رسمی فرزندخوانده داشته باشند.احتمال می‌رود این بند از لایحه هم در پارلمان به تصویب برسد.
قانون ازدواج همجنس‌گرایان باعث اعتراض‌های گسترده‌ای در فرانسه شده است. ماه گذشته صدها هزار تن برای مخالفت با پیش‌نویس لایحه اطراف برج ایفل پاریس تظاهرات کردند. طرفداران لایحه هم از سوی دیگر با تظاهرات موافقت خود را نشان دادند.
نتایج نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که حدود
۵۵ تا ۶۰ درصد جامعه فرانسه ازدواج همجنس‌گرایان را می‌پذیرند، هرچند فقط ۵۰ درصد آنان موافق به رسمیت شناخته شدن حق سرپرستی فرزند توسط همجنس‌گرایان هستند.
پیش‌بینی می‌شود بحث بر سر لایحه جنجالی و تصویب بندهای آن در مجلس فرانسه بیش از یک هفته دیگر طول بکشد. حزب راست میانه فرانسه صدها اصلاحیه برای ماده‌های مختلف این لایحه پیشنهاد داده‌ که مجلس باید آنها را بررسی کند.
آخرین اصلاحات اجتماعی مهم فرانسه سال
۱۹۸۱ اتفاق افتاد که در آن قانون اعدام حذف شد.

منبع: موعود

 مفتی‌ سعودی: نوزادان دختر برقع بپوشند!

     زمان ارسال : ۱۳۹۱/۱۱/۱۸ ۰۵:۱۸:۵۰ - نویسنده : zeinab http://masafportal.com/sfp_setting/skin/sefpar/images/print.png

بیانیه یکی از مفتی‌های عربستان مبنی بر اینکه نوزادان دختر برای ایمن ماندن از تجاوزات جنسی باید برقع (روبند) بپوشند انتقادات گسترده‌ای را به همراه داشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه انگلیسی تلگراف، شیخ "عبدالله داوود" در مصاحبه‌ای با یک شبکه تلویزیونی اسلامی گفت: باید برای تمامی نوزادان دختر برقع بپوشند.   وی به شبکه تلویزیونی "المجد" گفت: بستن برقع می‌تواند از وقوع تجاوزات جنسی به دختران جلوگیری کند.

وی تلاش کرد تا از ادعایش با استناد به اطلاعات چند منبع امنیتی و پزشکی ناشناس دفاع کند.   این مصاحبه سال گذشته صورت گرفت اما در چند روز گذشته توسط شبکه العربیه و وب سایت‌های رسانه‌های اجتماعی منتشر شد و خشم و نظراتی را مبنی بر اینکه این ادعاها به وجهه و اعتبار عربستان سعودی و اسلام خدشه وارد می‌کند، به همراه داشت.

قاضی عربستانی خطاب به مسلمانان با تاکید بر اینکه فتواهای غیرمتعارف و نامناسب را نپذیرند، گفت: این حکم باعث بدنام کردن و کوچک شمردن اسلام و شریعت شده است.   وی افزود: هر گاه که خانواده‌ای را می‌بینم که با یک کودک برقع بسته راه می‌روند ناراحت شده و این اقدام را به عنوان بی‌عدالتی در حق کودکان می‌دانم.

  شیخ داوود نه وابسته به دولت است و نه به عنوان شیخ‌های عالی رتبه محسوب می‌شود.   وضع اسف‌بار زنان در عربستان ماه گذشته هنگامی که ملک عبدالله بن عبدالعزیز شاه عربستان زنانی را برای نخستین بار به عنوان نمایندگان ارشد کشور در مجلس شورا منصوب کرد، تغییر کرد و بهتر شد.

منبع: باراک اوباما

sadagh بازدید : 188 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

رژیم صهیونیستی امروز در اقدامی تجاوزکارانه، ساختمانی قدیمی نزدیک به مسجد الاقصی را منهدم کرد تا در فاصله چند متری این مکان مقدس، یک معبد بسازد.

به گزارش العالم، رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) به بهانه تخریب و نوسازی ساختمانی قدیمی چسبیده به مسجد الاقصی و قبه الصخره، آسیب هایی را به دیوار جلویی محوطه مسجد الاقصی وارد کرد.

رژیم صهیونیستی مدعی مالکیت این ساختمان تخریب شده قدیمی است.   تصاویر منتشر شده بیانگر آن است که محل عملیات تخریب در فاصله چند متری مسجد الاقصی و قبه الصخره قرار دارد.

مؤسسه الاقصی با اعلام این خبر در بیانیه‌ای هشدار داد، رژیم صهیونیستی با تخریب این ساختمان قدیمی و بسیار نزدیک به مسجد الاقصی، قصد دارد مجموعه‌ای متشکل از یک معبد، سالن استقبال و پاسگاه پلیس بسازد.

منبع: باراک اوباما

sadagh بازدید : 196 سه شنبه 24 بهمن 1391 نظرات (0)

بازیهای کامپیوتری تأثیرات روانی شدیدا منفی دارند که حاصل آن پرورش نسلی با تمایلات تهاجمی و سرکوبگرانه است و به تازگی تبلیغ شیطان‌پرستی نیز در آن تشدید شده است.

 همزمان با ظهور بازیهای ویدئویی، عرصه انتقاد از این بازیها هم متولد شد که در ابتدا بیشتر به جنبه‌های منفی فیزیولوژیک این بازیها پرداخته میشد. در مقاله ذیل که به قلم "شانون لایر" به عنوان " بازی های کامپیوتری ترویج دهنده شیطان پرستی " در سایت انتقادی "پاکالرت" منتشرشده میتوانید اعتراف برخی از قاتلین معروف مبنی بر الگوپذیری از این بازیها را به عنوان مهر تأییدی بر این مدعا ببینید.
 
 
* القای رفتار شیطانی در قالب بازی ها کامپیوتری
امروزه از صنعت سرگرمی برای تلقین افکار شیطانی استفاده میشود. با نگاهی سطحی به این بازیها میتوانید نمادهای شیطانی، از قبیل مدل‌های تک چشم و یا تصاویر غیراخلاقی ای را که با تلاش تهیه کنندگان این بازیها در حال تبدیل شدن به یکی از جنبه‌های عادی زندگی روزمره است، مشاهده کنید.
 
سازندگان این بازیها میخواهند از کاربر خود فردی بسازند که به راحتی به همسر خود خیانت کند، با بی رحمی با والدین خود بدرفتاری داشته باشد و به جنگ همسایه خود برود. آنها شما را در متن بازیهایشان به موقعیت‌های غیرممکنی میبرند و سپس میبینید که به راحتی از این موقعیت دشوار، خارج میشوید؛ این همان فرمولی است که در اکثر فیلم های هالیوودی دیده میشود: برنده شدن قهرمان در آخر تمام داستان‌ها.
 
نگاهی به صنعت بازیهای ویدئویی بیندازید: اکثر کسانی که پیش از دهه 80 میلادی به دنیا آمده‌اند، از میزان تسلط این بازیها بر ذهن کاربران اطلاع چندانی ندارند. در این بازیها، کاربر طعم قهرمان بودن را در محیط مجازی میچشد و برای رسیدن به "اهداف عالیه" تصمیماتی اتخاذ میکند؛ خوب این چیزی است که هر کسی را میتواند جذب کند.
 
 
* عدم درک مرز میان خیال و واقعیت، شروعی بر یک ماجرای خونین
حال فکر کنید که کاربر این بازیها، یک بار اتفاقاً خود را در محیطی مشابه بازیها ولی این بار در دنیای واقعی بیابد. همین کافی خواهد بود تا پشت پرده بسیاری از اخبار دستگیر شدن قاتل‌هایی را که جنایت خود را بارها و بارها در بازیهای ویدئویی شبیه سازی کرده بودند، درک کنید. گاهی اوقات حتی این جنایتکاران موفقیت خود را مرهون این بازیها میدانند.
البته تمام تقصیرها متوجه بازیهای ویدئویی نیست. کاربر باید بداند که شرایط حاکم بر فضای مجازی بازیها لزوماً با شرایط موجود در زندگی واقعی مطابقت نمیکند؛ ولی باز هم عاملی هست که باعث میشود کاربر برای مدتی هر چند کوتاه و شاید چدن ثانیه‌ای، این مرز تفاوت را متوجه نشود. این عامل چیزی نیست جز استرس و هیجان؛ افراد هنگامی که دچار استرس میشوند، در حقیقت دچار وحشت میشوند و البته با از یاد بردن قرار داشتن در شرایط واقعی، به دنبال راه گریزی از آن وحشت میگردند. بهترین کار نیز از نظر این افراد وحشت زده، فکر کردن به شرایط مشابهی است که قبلاً در بازیهای ویدئویی تجربه کرده‌اند، شرایطی که همیشه متضمن خروج موفقیت آمیز و صحیح و سالم کاربر بوده است.
 
* نگاهی به بازیهای پرطرفدار و عناصر تشکیل دهنده آن‌ها
" CATHERINE 2011 " : یک قطعه هنری که داستان خود را از ماجرای برج بابل اقتباس کرده است؛ مردمانی که شبیه گوسفند هستند، جادوگرها، عفریته‌ها، شیطان (عنصر همیشه حاضر در بازیها) و غول‌ها از عناصر تشکیل دهنده این بازی هستند. کاربر با موفقیت در طی کردن هر مرحله، دسترسی به مراحل بالاتر را ممکن میسازد و همچنین امتیازی به جمع امتیازاتش افزوده میشود. اما این مراحل عبارتند از: رسیدن به جایگاه خدایی در محیط بازی، غلبه بر دیگر خدایگان موجود و تبدیل شدن به پسر طلایی. علاوه بر این‌ها، در جریان بازی این‌گونه به نظر میرسد که وینسنت، قهرمان بازی در حال خیانت به نامزد خود است.".
قهرمان داستان هر شب کابوس میبیند. وی در این کابوس مورد پرس و جو قرار میگیرد و هم چنین خود را در حال بالا رفتن از برجی میبیند که در حال خراب شدن از پایین است. این تنها یک رویاست ولی وقتی قهرمان ما از خواب بیدار میشود، در تمامی مراحل بالا رفتن از برج، به گوسفندانی برمی خورد که در حقیقت مردانی هستند که به دلیل خیانت و عدم وفاداری، در این محیط به دام افتاده‌اند.
به خاطر داشته که شما کاربر هستید و در حال هدایت کاراکتر وینسنت هستید. شما این بازی را به صورت آنلاین ادامه میدهید و برای ادامه بازی باید به سوالات مطرح شده از وینسنت پاسخ دهید. این پاسخ‌ها در همان سیستم آنلاین جمع آوری میشود. شما در انتهای بازی میتوانید 6 فرجام و عاقبت مختلف داشته باشید که البته رسیدن به هر یک از آنها به میزان صداقت شما در پاسخ به سوالات طرح شده و مهارت شما در بالا رفتن از برج بستگی دارد.
 
 
" BAYONETTA 2010 " : عناصر موجود در این بازی عبارتند از جادوگران، فرشتگان، شیاطین، انتخاب خوبی در برابر شر، تغییر شکل، جاذبه‌های جنسی، عفریته‌های فاسد الاخلاق، اسلحه، مبارزه با" خدا "از شکست دادن" خدا "آغاز و پایان هستی و غیره. موفقیت در این بازی یعنی اجرای داستان‌های موجود در تورات: کشتن فرشتگان، تجربه یک ساعت جادوگر بودن و پادشاهی بر آسمان‌ها. قمران این بازی جادوگری است که پس از 500 سال، از خواب موقت بیدار شده و دلیل این خواب عمیق را نیز از یاد برده است. ولی او میخواهد این دلیل را پیدا کند و در این مسیر، به زندگی روزمره انسان‌ها وارد میشود و با عواطف انسانی همچون عشق و نوع دوستی آشنا میشود. ولی با این حال او هنوز هم یک جادوگر است و نیروهای اسرار آمیز او همه جا همراهش هستند. وی به زودی در مییابد که عضوی از گروه جادوگران متخاصم بوده که قصد داشتند" چشم‌های جهان "را به کنترل خود درآورند. وی با جادوگری دیگر که از جناح مخالف درگیر میشود ولی موفق میشود غول‌ها را برای کمک به خود فراخوان کند (برای این فراخوان میبایست بخشی از نیروی کاراکتر درون بازی را مصرف کنید). قهرمان داستان از میان بهشت، برزخ و جهنمی که بسیار مشابه تعریف دانته است رد میشود و فرشتگان، ارواح و همچنین غول‌های سر راه خود را سلاخی میکند. پاداش او برای انجام این کار در محیط بازی، توانایی کنترل زمان و تبعاً جهان خواهد بود.
" CALL OF DUTY & OTHER FPS'" : عناصر این بازی نیز شامل ترور، شکنجه، قتل، افتخار، سرزمین، اسلحه، اسلحه و باز هم اسلحه میشود. اهدافی که باید بدان رسید نیز عبارتند از خود گذشتگی، اژدهای درون، تنفر از میمون‌ها و زیر گرفتن و کشتار مردم با ماشین. این باز میتواند کاربر را تشویق به شرکت در میادین جنگ و دفاع از میهن کند؛ ولی کاربر بیچاره تنها طعم افتخار دفاع از وطن را در این بازی میچشد و هیچ تجربه‌ای نسبت به واقعیات وحشت آور جنگ کسب نمیکند. در این بازی خبری از جسدهایی که در کنار هم ردیف شده‌اند، نیست و اثر مخرب جنگ بر طبیعت نزی در حد جلوه‌های ویژه تصویری است.
* بازیهای ویدئویی تنها یک ابزار آموزشی برای قتل نیستند بلکه وسیله‌ای برای دستکاری واقعیت هستند
پس میبینم که کاربر هیچ اطلاعی نسبت به آسیب‌های حاصل از جنگ بر جسم و جان شهروندان غیرنظامی و حیوانات کسب نمیکند. کاربران در فضای بازی دست به اعدام در بازی " modern warfare "، کشتار افراد بی گناه در بازی " modern warfare 2"، کنترل ذهن دیگران در بازی " black ops " و تصفیه نژادی در بازی " killzone " میزنند تا فقط بر آنچه از نظر طراح بازی غیرعادی بوده غلبه کنند اهداف عالیه را نهادینه کنند. سلاح‌ها و شخصیت‌های درون بازی شباهت بسیار زیادی به محیط واقعی دارند و برای طراحی آن‌ها تلاش بسیاری صورت گرفته است. صحنه‌های پاشیده شدن خون و جلوه‌های صوتی از عوامل کلیدی در موفقیت یک بازی هستند ولی هنوز هم برگ برنده اصلی در کیفیت گرافیکی است. تمام این صحنه‌ها و جلوه‌های صوتی و تصویری برای واقعیتر کردن عملیات کشتار برای کاربر است، کاربر دست دارد تمامی شلیک‌ها و حتی صدای از هم پاشیده شدن جمجمه‌های دشمنان خود را بشنود و حس کند. چه خدایان مار پیکر باشید و چه یک تروریست، آرزوی مشترک شما یک چیز است: کشتاری بی عیب و نقص. شاید نیازی به گفتنش نباشد ولی من میگویم که همین عناوین مهیج، شور و شعف منتقدین را بر میانگیزد و باعث میشود که از لوح فشرده یک بازی چندین میلیون نسخه به فروش برسد.
بازیهای بسیار دیگری نیز در این زمره قرار دارد که پرداختن به آنها از حوصله متن خارج است؛ بازیهایی مانند " Dante's Inferno "، " Devil May Cry "، " God of War " و بسیاری عنوان بازی دیگر که بناست در سال 2012 به بازار بیایند. امروزه بازیهای ویدئویی دیگر تنها یک ابزار آموزشی برای قتل نیستند بلکه وسیله‌ای برای خلق دستکاری شده واقعیات هستند. نیروهای نظامی در سرتاسر دنیا از این‌گونه بازیها برای آموزش‌های نظامی و چشاندن طعم جنگ و درگیری در فضای مجازی استفاده میکنند.
sadagh بازدید : 2118 سه شنبه 24 بهمن 1391 نظرات (0)

با سلام خدمت بینندگان عزیز وبلاگم

این مطلبی که براتون آماده کردم در مورد علائم شیطان پرستی در بازی های رایانه ای می باشد و علائمی که برای شما ذکر میکنم شاید تا به حال در بازی این علامت ها را ندیده اید ولی بدانید که حقیقت دارد و اصلا هدف سازندگان بازی این نیست که شما علامت را ببینید بلکه هدف این است که این علامت ها روی ضمیر ناخودآگاه ذهن شما تاثیر بگذارد که میگذارد و شما نمی توانید آن را کتمان کنید که بر روی شما اثر نمی گذارد ولی ضمیر خود آگاهتان که در اختیار شماست و شما می توانید آن را کنترل کنید و قصد ما این است که تاثیر آن ها را از بین برده و آن ها را برای شما تشریح کنیم و نکته ی بعدی این هست که بعضی از دوستان میگویند که این علائم اتفاقی می باشد ولی من به آن ها میگویم که هیچ چیز اتفاقی نیست و آن ها با هدف شیطانی خود این کار ها را دنبال می کنند و اگر قبول کنیم که اتفاقی کاری انجام میگیرد پس باید قانون علت و معلول را زیر پا بگذاریم که نمی شود این قانون را نقض کرد من در اینجا بازی های آی جی آی و کانتر و پرنس پرشیا (شاهزاده ایرانی) و اسیسین کرید (کشیش قاتل) و وارکرافت

IGI - PERANCE OF RERSIA - ASSISSIYAN CREED - WAR CRAFT - COUNTER

 رامورد بررسی قرار می دهم چون این بازی ها را اکثر ایرانی ها بازی کرده اند و من میخواه حقیقت این بازی ها را برای شما آشکار کنم و انشا الله در ادامه و در مطالب بعدی می خواهم برنامه کودک ها و فیلم ها را مورد بررسی قرار دهم.و باید بگویم که هر کدام از این بازی ها را در پست های جداگانه ای مورد بررسی قرار می دهم

 

برای خواندن علایم شیطانی بازی ها لطفا به ادامه مطلب بروید

 

در این بازی شما برای مبارزه با تروریسم باید به کشورهای مختلفی بروید. مکان‌های درگیری، منقّش به نقوش اسلامی هستند و تروریست‌ها با چهرة مسلمانان به نمایش درآمده است. این بازی یکی از پرطرفدارترین بازی‌های دنیاست که نسخة رایانه‌ای آن نیز موجود است. محبوبیّت این بازی هیجانی (action) به حدّی است که «سازمان WCG:World Cyber Games» که به برگزاری مسابقات بازی‌های کامپیوتری در دنیا می‌پردازد آن را در رأس بازی‌های خود قرار داده است. محلّ وقوع ماجرا در این بازی نیز مانند بسیاری دیگر از بازی‌ها، خاورمیانه و کشورهای عربی ـ اسلامی منطقه است و شما نمادها و نشانه‌هایی دالّ بر مسلمان بودن تروریست‌ها می‌بینید؛ ساختمان‌هایی با معماری عربی اسلامی، مساجد، مناره‌ها و گنبدها و نهایتاً افرادی که می‌بایست با آنان مبارزه کرد. تروریست‌ها دارای محاسن و پیشانی‌بند قرمز هستند. حتی تصاویری که پس از کشته شدن آنان نمایش داده می‌شود تداعی کننده .....

در این بازی شما برای مبارزه با تروریسم باید به کشورهای مختلفی بروید. مکان‌های درگیری، منقّش به نقوش اسلامی هستند و تروریست‌ها با چهرة مسلمانان به نمایش درآمده است. 
این بازی یکی از پرطرفدارترین بازی‌های دنیاست که نسخة رایانه‌ای آن نیز موجود است. محبوبیّت این بازی هیجانی (action) به حدّی است که «سازمان WCG: World Cyber Games» که به برگزاری مسابقات بازی‌های کامپیوتری در دنیا می‌پردازد آن را در رأس بازی‌های خود قرار داده است. محلّ وقوع ماجرا در این بازی نیز مانند بسیاری دیگر از بازی‌ها، خاورمیانه و کشورهای عربی ـ اسلامی منطقه است و شما نمادها و نشانه‌هایی دالّ بر مسلمان بودن تروریست‌ها می‌بینید؛ ساختمان‌هایی با معماری عربی اسلامی، مساجد، مناره‌ها و گنبدها و نهایتاً افرادی که می‌بایست با آنان مبارزه کرد. تروریست‌ها دارای محاسن و پیشانی‌بند قرمز هستند. حتی تصاویری که پس از کشته شدن آنان نمایش داده می‌شود تداعی کنندههمان تصاویری است که ما از لحظة شهادت رزمندگان دیده‌ایم. جالب‌تر اینکه شما می‌توانید به عنوان پلیس ضدّترور از کشورهای مختلفی، از جمله رژیم صهیونیستی وارد عمل شوید.
 
در تمام بازی‌هایی که مسلمانان را تروریست نشان می‌دهند، نوک پیکان به سمت ایران نشانه رفته است؛ یا تروریست و یا حامی تروریست جهانی معرفی می‌شود. بازی «Delta Force» یکی از این بازی‌هاست که شما در آن پس از طیّ مراحل مختلف برای مبارزه با تروریست‌ها وارد ایران و جزیرة خارک می‌شوید.

 

شرکت Puma Reality War Games یکی از شرکت‌هایی است که بازی‌های آخرالزمانی و در راستای تروریست نشان دادن مسلمانان نشان می‌دهد. در بازی‌های این شرکت، عملیات‌های نظامی سراسر جهان شبیه‌سازی می‌شود. بیشتر این عملیات‌ها در عراق و افغانستان، ایران و ویتنام اتفاق می‌افتد. در مراحل مختلف عملیات عراق وقتی شما اماکن تروریست‌ها را پاک‌سازی می‌کنید، درون اتاق‌های آنان علاوه بر نقوش اسلامی مختلف، میزهایی منقّش به عبارت «محمّد رسول‌الله» وجود دارد. در این بازی نیز تروریست‌ها ظاهری اسلامی دارند. این شرکت عنوان می‌کند که برای مشترکان خود این امکان را فراهم آورده که مأموریت‌های مربوط به روز جهان را تجربه کنند. 
رسانة بازی‌های ویدیویی با قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاصّ خود، به یکی از ابزارهای تأثیرگذار غرب در راستای ناتوی فرهنگی علیه اسلام و خصوصاً انقلاب اسلامی ایران بدل شده است. جای بررسی و تحلیل دربارة این رسانه بسیار زیاد است. صنعت نوظهوری که مانند صنعت سینما مورد توجه و نقد و بررسی قرار نگرفته ولی در یک راستا با خطّ مشی یکسان تولید و منتشر شده و از یک منبع تغذیه می‌شود. رسانه‌ای که همچون امپراتوری سینمای غرب، مبلّغ انواع منجیان آخرالزمانی غربی است. واهمه و ترس از گسترش روز افزون اسلام، به خصوص از خاورمیانه و ظهور قریب‌الوقوع موعود آخرالزمان از این منطقه، تمام قدرت‌های دشمن با آن را بسیج نموده است. دقت در مباحثی که به آن اشاره کردیم، زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا از سویی محققان و پژوهشگران با دقت بیشتری به تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بپردازند و از سویی مسئولان فرهنگی با تیزبینی و درایت بیشتری نسبت به این مقولة فرهنگی واکنش نشان داده، از سوی دیگر زمینة استفاده از این ابزار را در راستای جهاد مجازی فراهم نمایند. 
بازی‌های ویدئویی و رایانه‌ای بازار را فراگرفته است. اسبابی برای انباشتن اذهان کودکان و نوجوانان از انواع انحراف‌ها و وسیله‌ای برای القاء طرح‌ها و استراتژی‌های ضدّ اسلامی غرب استعماری. چگونه بازی‌ها و بازی‌سازان به بهانة گفت‌وگو از آخرالزمان اسلام، مسلمانان و مهدویت را آماج تیرهای زهرآگین خود ساخته‌اند؟ مصادیق این آثار کدامند؟ و در برابر آنها چه باید کرد؟

sadagh بازدید : 200 سه شنبه 24 بهمن 1391 نظرات (0)
[تصویر: 21.jpg]
[تصویر: masoniceye.jpg]
[تصویر: masoniclock.jpg]

نماد چشم جهان بین در کنار نقشه شهر دالاران - در وسط چشم یک ستاره 5 پر هم وجود دارد

[تصویر: 7.jpg]

نمای بانک شهر دالاران (مهم ترین شهر در بازی) - اشاره به اینکه مهمترین بانکها متعلق به اسرائیل است.

[تصویر: 4.jpg]

گوی بالدار یا Globe Winged

[تصویر: globewingwow.jpg]

در بازی یک raid به نام کارازان وجود دارد. کارازان یک منطقه متروکه است که محل اجتماع سری گروهی خاص می باشد. عکسی از انجمن برادری با شنل هایی قرمز - به حالت دست ها توجه کنید.

[تصویر: 12.jpg]

مجسمه جغد - کارازان

[تصویر: 13.jpg]

صفحه شطرنجی و ستون های مورد علاقه ماسون ها - کارازان

[تصویر: 22.jpg]
[تصویر: 23.jpg]

راهرو مخفی - کارازان

[تصویر: 16.jpg]

راهرو به یک مراسم مذهبی ختم می شود

[تصویر: 19.jpg]
[تصویر: 18.jpg]

که در آنجا (the repository - صندوق تابوت) یک terestian illhood (موجو سم دار) با باز کردن یک fiendish portal (پورتال شیطانی) در حال احضار چند homunculus (شیطان کوتوله) است. به متن قرمز رنگ نوشته شده در بازی هم توجه کنید.

[تصویر: 17.jpg]

آهان کورج raid دیگری است که به مصر باستان می پردازد!
چشم ارباب؟! - raid آهان کورج

[تصویر: 29.jpg]

بدون شرح...

[تصویر: 28.jpg]

به جناب را سلام کنید - آهان کورج

[تصویر: 26.jpg]

البته وقتی مثل سیب زمینی روی زمین افتاده خورشید پشتش بهتر دیده می شود! Blush

[تصویر: 27.jpg]
sadagh بازدید : 191 سه شنبه 24 بهمن 1391 نظرات (0)

 

 احادیث تکان دهنده وقایع آخرالزمان

 

     زمان ارسال : ۱۳۹۱/۷/۱۳ ۲۳:۲۴:۲۴ - نویسنده : samaamontazer

 

پیامبر خدا محمد مصطفی ( که درود خدا بر او باد) در روایتی فرمود: روزگاری خواهد آمد که دین خدا تکه تکه خواهد شد. سنت من در نزد آنان بدعت و بدعت در نزد آنان سنت باشد ، شخصیت های بزرگ در نزد آنها حیله گر خوانده می شوند و اشخاص حیله گر در نزد مردم، با شخصیت و وزین خوانده شوند .

 

مومن در نزد آنان حقیر و بی مقدار می شود و فاسق به پیش آنها محترم و ارجمند باشد ، کودکانشان پلید و گستاخ و بی ادب و زنانشان بی باک و بی شرم و بی حیا شوند، پناه بردن به آنها خواری و اعتماد به آنان ذلت و درخواست چیزی از آنها نمودن، جامه درویشی به تن کردن و مایه بیچارگی و ننگ است .

 

در آن هنگام خداوند ، آنان را از باران به هنگام، محروم سازد و در وقت نامناسب بر آنها ببارد . اگر در جمع آنها باشی به تو دروغ گویند زمانی بر مردم بیاید که چهره هایشان چهره های آدمیان ولی دل هایشان دل های شیاطین باشد ، بسان گرگان درنده خونریز باشند.

 

از منکرات اجتناب نکنند، پیوسته به کارهای ناپسند خویش ادامه دهند ، اگر در جمع آنها باشی به تو دروغ گویند و اگر خبری برایشان بازگویی تو را دروغگویی شناسند و چون از آنها غایب باشی غیبتت کنند .

 

افراد بد بر آنان مسلط شود که آنان را به انواع عذاب معذب دارند، نیکانشان دعا کنند ولی اجابت نشود. در جایی دیگر رسول خدا فرمود : زمانی بر مردم بیاید که شکم هاشان خدایان آنها شود، و زنانشان قبله گاهشان و پول شان دین شان شود و کالاهای دنیوی را مایه شرف و اعتبار و ارزش خویش دانند . از ایمان جز نامی و از اسلام جز آثاری و از قرآن جز درس نماند.

 

ساختمان های مسجدهایشان آباد باشد ولی دلهایشان از جهت هدایت خدا خراب شود . در آن روزگار است که خداوند، آنها را به چهار بلا مبتلا سازد: نخست: تجاوز به ناموسشان دوم: هتک حرمت از ناحیه زورمندان و ثروتمندانشان ، سوم: خشکسالی، چهارم: ظلم و ستم از جانب زمامداران و قاضیان .

 

اصحاب از سخنان آن حضرت سخت به شگفت آمدند و گفتند : یا رسول الله ! مگر آنها بت پرست هستند؟ پیامبر فرمود : آری هر پول و درهمی به نزد آنها بتی است که در حد پرستش به آن تعلق خاطر دارند .

 

آنچنان از علما بگریزند که گوسفند از گرگ گریزد

 

از پیامبر خدا در منابع شیعه و اهل تسنن روایت شده است که در جایی دیگر فرمود: روزگاری بیاید که مردم شان آنچنان از علما بگریزند که گوسفند از گرگ گریزد. در آن هنگام، خداوند آنها را به سه بلا دچار سازد : نخست آنکه برکت از مالشان بگیرد ، دوم: ستمگران را بر آنها مسلط سازد و سوم انکه بی ایمان از دنیا بروند.

 

یکی از اصحاب از پیامبر پرسید: یا رسول الله دین مردم شان چگونه خواهد بود؟ پیامبر فرمود : زمانی بر مردم بیاید که هر کس دین خویش را به سختی حفظ کند . دینداری شان بسان کسی ماند که آتش در دست خود نگه دارد.

 

از قرآن جز رسم الخطی و از اسلام جز نامی برای مسلمانان نماند

 

در جایی دیگر در بحارالانوار جلد۵۲ص۱۹۰ پیامبر فرمود : زمانی برسد که از قرآن جز رسم الخطی و از اسلام جز نامی برای مسلمانان نماند ، آنچنانکه گروهی به دین خدا در جهان خوانده شوند در حالی که همین گروه از هرکسی از اسلام دورتر باشند. مسجدهاشان از حیث ساختمان آباد ولی از نظر هدایت، خراب باشد.

 

در میان مردمانشان قرآن و اهل آن در اقلیت باشند. مومنانشان در میان مردم باشند ولی در میان آنها نباشند، با مردم باشند ولی براستی با مردم نباشند ، زیرا هدایت با ضلالت همراه نیست گرچه در کنار یکدیگر باشند .

 

به اندک نانی پیش هرکسی کرنش کنند در بحار ج ۷۷ص۳۶۹ آمده است پیامبر در اواخر عمر خود اصحاب را جمع کردند و فرمودند: زمانی بر مردم بیاید که اخلاق انسانی از آنان رخت بربندد چنانکه اگر نام یکی را بشنوی به از آن بود که آن را ببینی یا اگر او را ببینی به از آن است که او را بیازمایی.

 

چون او را بیازمایی، حالاتی زشت و ناروا در او مشاهده کنی . دینشان پول و قبله گاهشان زنانشان شود. برای رسیدن به اندک نانی پیش هرکسی کرنش کنند نه خود را در پناه اسلام دانند و نه به کیش نصرانی زندگی کنند .

 

بازرگانان و کاسبان شان رباخوار و فریبکار ، و زنانشان خود را برای نامحرمان بیارایند. در آن هنگام اشرارشان بر آنها چیره گردند و هر چه دعا کنند به اجابت نرسد . آنچنان به قوانین اسلامی بی اعتنا بشوند که… روزگاری خواهد امد که مردمانشان به پراکندگی مصمم باشند و از هماهنگی و اتفاق نظر و اتحاد بدور شوند.

 

آنچنان به قوانین اسلامی بی اعتنا بشوند که گویی آنان خود پیشوای قرآن بودند نه قرآن پیشوای آنها . از حق جز نامی نزد آنها نمانده باشد و از قرآن جز خط و ورقی نشناسند. بسا یکی در درس قرآن و تفسیر وارد شود ، هنوز جا خوش نکرده از دین خارج شود .

 

و چون در آخرالزمان دینتان دستخوش افکار گوناگون روایات جدید شود، کمتر کسی از شماست که دینش را حفظ کند. هنگامی که معیشت جز با گناه تامین نگردد در کنزالاعمال حدیث ۳۱۰۰۸ آمده است یکی از اصحاب پرسید دین خدا چگونه خواهد شد؟ پیامبر(ص) فرمود : زمانی بر مردم بیاید که هیچ دیندار دینش برایش سالم نماند جز اینکه از قله کوهی بگریزد یا از سوراخی به سوراخ دیگر پناه برد چون روباه که با بچه هایش چنین کند ، و این آخرالزمان باشد .

 

هنگامی که معیشت جز با گناه تامین نگردد ، چون این وضع پیش آید عزب بودن و تجرد حلال شود ، در آن روزگار است که مرد به دست پدر و مادرش تباه و گمراه شود و اگر پدر و مادر نداشته باشد به دست زن و فرزندش و اگر زن و فرزند نداشته باشد، چه بسا هلاکت و تباهی اش به دست خویشان و همسایگانش باشد که او را به تهیدستی و فقر سرزنش کنندو بترسانند و تکالیفی بر او نهند که وی از عهده ان بر نیاید تا گاهی که او به پرتگاه های هلاکت سقوط کند .

 

در آخرالزمان فریبکارانی بیایند که حدیث هایی نو و روایت هایی جدید از دین بر شما بخوانند

 

و نیز از پیامبر خدا در کتاب کنزالاعمال، حدیث ۲۹۰۳۲۴ روایت شده است که فرمود : در آخرالزمان دغلبازان و فریبکارانی بیایند که حدیث هایی نو و روایت هایی جدید از دین بر شما بخوانند، انچنان که نه شما و نه پدرانتان چنین حدیث هایی نشنیده باشید. پس دوری گزینید از آنها. مبدا به دام تزویر و فریب شان بیافتید .

 

از علی بن ابی طالب(ع) درباه آخرالزمان پرسیده شد : آیا در آن زمان مومنانی وجود دارند؟ فرمود: آری . باز پرسیده شد: آیا از ایمان آنان بر اثر فتنه ها چیزی کاسته می شود؟ فرمود: نه ، مگر آن مقدار که قطرات باران از سنگ خارا بکاهد اما آنان در رنج بسر برند.

 

امیرالمونین (ع) فرمود : زمانی بر مردم بیاید که مقرب نباشد جز به سخن چینی ، و جالب شمرده نشود جز فاجر بودن ، و تحقیر نشوند جز افراد با انصاف، در آن زمان دستگیری مستمندان زیان بشمار آید و صله رحم لطف وبزرگواری بشمار آید .(نهج/حکمت ۱۰۲)

 

امام سجاد(ع) فرمود : چون خداوند می دانست در آخرالزمان اهل فکر دقیق النظر خواهند آمد، از این جهت قل هوالله و احد و آیاتی از سوره حدید نازل کرد. بحار ۶۰/۱۸ بر شما باد که همچون بادیه نشینان و زنان دینداری کنید

 

امام صادق(ع) فرمود : چون قائم ما قیام کند خداوند انچنان نیرویی به چشم و گوش پیروانش داده که به پیک و پیام اور نیازی نداشته باشند و به هرکجای جهان که باشند امام خود را ببینند و سخنش را بشنوند.

 

بحار ۳۶/۴۵ پیامبر (ص) فرمود :« این دین مدام برپا خواهد ماند و گروهی از مسلمانان از آن دفاع کنند و در کنار ان بجنگند تا قیامت بپا شود » و فرمود « در هر عصر و زمانی گروهی از امتم مدافع احکام خدا باشند و از مخالفان باکی نداشته باشند » کنزالاعمال حدیث۳۴۴۹۹و۳۴۵۰۰ در جای دیگری فرمودند: « چون در اخرالزمان دینتان دستخوش افکار گوناگون گردد، بر شما باد که همچون بادیه نشینان و زنان دینداری کنید که به دل هایشان دیندارند و دین انها از الایش به افکار مصون ماند." بحار ۵۲/۱۱۱

sadagh بازدید : 95 سه شنبه 24 بهمن 1391 نظرات (0)

 

بازی های فراماسونی

 

یک کارشناس بازی‌های رایانه‌ای گفت: برخی بازی های رایانه‌ای غربی درصدد القای شیطان‌پرستی و آموزش سحر و جادو هستند.

 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مهدی حق‌وردی کارشناس بازی‌های رایانه‌ای در نشست «جریان‌شناسی لشگرکشی شوالیه‌های سایبری به خانه‌های ما» که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: در بازی «اینفرنال » کاربر به جای یک شخصیت اهریمنی و  شیطان‌صفت  ظاهر می‌شود که می‌تواند با استفاده از قدرت‌های شیطانی بر دشمنانش غلبه کند.

 

وی افزود: بازی «آی.جی.آی ۲» که اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی را ترویج می‌کند و کاربر برای مبارزه با تروریست‌ها به کشورهای مختلف سر می‌زند، از دیگر بازی‌های رایانه‌ای است که کاربر در یک مرحله برای غلبه به یک گروه لیبیایی به کشور لیبی وارد می‌شود و در میدان اصلی نبرد نیز صوت قرآن به گوش می‌رسد و بر روی دیوارها، کلمه معکوس" الله"و "محمد رسول‌الله" نوشته شده است.

 

حق‌وردی خاطرنشان کرد: متأسفانه بعضی از بازی‌هایی که این‌گونه آموزش‌ها را با خود همراه دارند، توسط شرکت‌ها دوبله و با قیمتی ناچیز به بازار عرضه می‌شوند و با وجود آنکه با ممنوعیت‌هایی مواجه می‌شوند، با استفاده از دانلود اینترنتی وارد ایران می‌شوند و از لحاظ گرافیکی نیز قابلیت بسیار بالایی دارند؛ به طور نمونه می‌توان به "حمله تفنگدار آمریکایی" به تهران با رویکرد«ایران‌هراسی» اشاره کرد.

 

این کارشناس بازی‌های رایانه‌ای به بازی رایانه‌ای«دلتافورس 6» که تروریست‌ها در آن به وضوح به زبان فارسی صحبت می‌کنند و در آخرین مرحله به جزیره خارک و مناطق نفتی ایران حمله می‌کنند، اشاره کرد و گفت: در جریان حمله اسرائیلی‌ها به غزه، یک بازی رایانه‌ای به نام«صعود عقاب به غزه» ساخته شد. بازی دیگری با عنوان«سام ماجراجو در پرسپولیس» طراحی شد که ورژن 1 آن در مصر و ورژن 2 در ایران و ورژن 3 آن فضایی است و متأسفانه به فارسی دوبله شده و نمادهای مصر باستان و فراماسونری به وضوح در آن نشان داده می شود.

 

وی با اشاره به جزئیات این بازی‌ها تصریح کرد: سام ماجراجو یک سرباز موفق آمریکایی است و در جریان بازی، با شیاطین مختلف مواجه می‌شود و در ورژن 2 که در پرسپولیس است، از سنبل‌ها و نمادهای اسلامی استفاده شده و اصلاً ایران باستان مدنظر نیست؛ در این بازی شیاطین با یک چشم طراحی شده‌اند و از رنگ سبز به عنوان رنگ تروریسم استفاده شده است و از جمله«انا مدینه العلم و علی بابها» به صورت«اسلیمی» استفاده شده است و زیر پای شیاطین، اسم امام علی(ع) نقش بسته است؛ البته نام پیامبر(ص) نیز در بازی های«شرکت کوماوار» در مقر تروریست‌ها حک شده  است.

 

حق وردی اظهار داشت: در بازی دیگر که حاوی نجات جاسوسان آمریکایی در ایران و حمله آن‌ها به ایران است، تصویری از امام‌خمینی (ره) و یک بسیجی بر روی یک اتوبوس قرار دارد و جمله‌ای از مقام معظم رهبری با عنوان«پرورش جوانان خداجوی بسیجی، فتح‌الفتوح امام است» در کنار آن نقش بسته است.

 

وی یادآورشد: در بازی دیگر شخصی با عنوان«الاسد» از عربستان ظهور می‌کند و مسلمان‌های خاورمیانه نیز با دلال‌های روسی متعهد می‌شوند تا علیه غرب جنگ هسته‌ای راه بیاندازند؛ در این جریان، تروریست‌ها چفیه‌هایی به رنگ سیاه و سپید که در کشورهای ایران، فلسطین و لبنان استفاده می‌شود، به همراه دارند و بر روی دیوارها نیز از آیه «واعدوا لهم ما استطعتم من قوه» که در آرم سپاه نیز آمده، استفاده شده است.

 

این کارشناس در ادامه با اشاره به افکار و اهداف طراحان این بازی‌ها تأکید کرد: آنها در حوزه فرهنگی خواستار این هستند که خشونت و پرخاشگری را ترویج کنند؛ تبلیغ فرهنگ برهنگی و نمایش صحنه‌های غیراخلاقی و تبلیغ فرهنگ غربی از دیگر اهداف آنهاست که بر این اساس، تاکنون 1563 بازی با موضوعات ضداخلاقی و رواج فحشا در انواع مختلف ساخته شده است.

 

در ادامه این نشست مسعود کوثری از اساتید دانشگاه تهران گفت: محتوای بازی‌ها چیزی است که با آنها تعامل داریم و یک رابطه عمیق بین ما و بازی شکل می‌گیرد و به نوعی بازی‌های رایانه‌ای در ما سازماندهی فکری جدیدی ایجاد می‌کنند.

 

وی افزود: سازماندهی بازی به گونه‌ای است که در ذهن مخاطب نگاهی متفاوت به جهان ایجاد می‌کند و از طریق کنش و واکنش در بازی‌های رایانه‌ای، یاد می‌گیریم که چگونه به اهداف خود برسیم.

 

کوثری تصریح کرد: در بازی «sims2» یک سبک جدید را از زندگی برای ما فراهم می‌کند و این را در ذهن خود سازماندهی می‌کنیم و چالش‌هایی را فراروی ما می‌گذارد که باید کنش‌هایی برای فائق آمدن به آن‌ها ارائه دهیم.

 

وی خاطرنشان کرد:  چالش‌های فیزیکی، سرعت و زمان واکنش، سرعت، دقت و هماهنگی بین دست و ذهن، قدرت‌های اکتشاف چالش‌های بازی‌ها، فضاهای غیرذهنی هستند و چالش‌هایی که ما را به ستیز وامی‌دارند استراتژی تاکتیک و لجستیک را به ما می‌آموزند که پنهان کاری کنیم و عقلانیت را رها کنیم.

 

دانشیار ارتباطات اجتماعی دانشگاه تهران گفت: چالش‌های اقتصادی، انباشت ثروت یا امتیاز، دستیابی به توازن یا سود از چالش‌های جدید و فراروی ماست و مهارت‌های ذهنی را در ما پرورش می‌دهند و حدود 30 درصد مهارت را افزایش می‌دهند.

 

وی ادامه داد: توانایی‌های مدل‌سازی، ادبیات، مهارت‌های گروهی و اجتماعی، توجه به درجات و تمرکز مدت ارتباط و منازعه، تفکر استدلالی، مهارت‌های خلق هنرمندانه، قدرت تصمیم‌سازی و چند عنصر دیگر که در بازی‌های آموزشی و سرگرمی قدرت بالایی را به ما می‌دهند.

 

کوثری با اشاره به فضای بازی‌ها گفت: کاربر با اتفاقاتی مواجه می‌شود که این سؤال در ذهن او خطور می‌کند که چه چیزی رخ خواهد داد بین من و موانع و چه کنش‌هایی در حل معماها در این فضا اتفاق می‌افتد.

 

وی مشکل عمده بازی‌های ایرانی را به این دلیل دانست که فضای درستی در بازی تعریف نشده و گفت: کاربر بعد از اینکه مدتی از این بازی‌ها استفاده کرد، خسته و باز به دنبال بازی‌های خارجی می‌رود و دلیل دیگر استفاده ترکیبی از کارتن و انیمیشن که ضعف آن‌ها را بیشتر می‌کند.

 

کوثری تصریح کرد: 2 جنبه مهم بازی‌ها رابطه‌ای است که بازیکن‌ها با ذهن و با جامعه درون بازی برقرا می‌کنند و این رابطه موجب سازماندهی مجدد ذهن می شود، برخلاف رسانه‌ها که در بیرون هستند ما در بازی، بازی می‌کنیم.

 

این استاد دانشگاه با یان اینکه بازی‌ها آثار شناختی و عاطفی دارند گفت: اتفاقاتی که در فضای خواب ما رخ می‌دهند، در بازی‌ها ملموس است و با حافظه جمعی و فردی نیز مرتبط است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: 3 صنعت در آینده به هم پیچیده می شوند. صنعت بازی، سینما و آواترا و حالت‌های ترسیم شده به ذهن را القاء می‌کنند.

 

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از سايت ما رضايتداشتيد؟
    ايا از خود راضي هستيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 269
  • بازدید ماه : 859
  • بازدید سال : 7,332
  • بازدید کلی : 128,643
  • مهدي

    دعا كنيد براي ظهور

    حضرت مهدي