loading...
پرشين موزيك
sadagh بازدید : 286 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

 

کلمة الحق 42 - راه و رسم سربازی امام زمان (عج)

     زمان ارسال : ۱۳۹۱/۴/۱ ۱۹:۱۱:۳۳ - نویسنده : jannesaremahdi http://masafportal.com/sfp_setting/skin/sefpar/images/print.png

---«(بسم الله الرّحمن الرّحيم و به ذکر الحجة بن الحسن العسکري)»---

صلوات ضرّاب اصفهانی

ابوالحسن ضرّاب اصفهانی در سال 281 ه.ق(دوران غیبت صغری) به حج مشرّف شده و به همراه همسفرانش در خانه ای در شهر مکّه ساکن می شود. در این خانه که معروف به «دار الرّضا» بوده ، پیرزنی سکونت داشته است.

ابوالحسن ضرّاب متوجّه می شود که شب ها وجود نازنین امام زمان (عجّ) به این خانه رفت و آمد دارند و پیرزن ساکن در آن منزل هم،شیعه و دوستدار اهل بیت(ع) است و توفیق خدمت به حضرت (عجّ)نصیبش شده.

بعد از چند روز ابوالحسن ضرّاب با واسطه کردن پیرزن با حضرت ارتباط برقرار می کند و پس از چند مرتبه پیغام بردن و آوردن، پیرزن دفتر کوچکی را به همراه خود آورده و به ابوالحسن ضرّاب می دهد و می گوید:

ایشان(امام زمان-عجّل الله فرجه و مخرجه) می فرمایند:

«هرگاه خواستی بر پیامبر و جانشینانش صلوات بفرستی ، بر طبق این نسخه صلوات بفرست(الغیبه شیخ طوسی ؛ فصل 3)

این دعای شریف از دعاهای ارزنده ای است که شایسته است بر آن مداومت شود و در هر وقت و هر هنگام بر خواندنش مواظبت گردد، به ویژه اوقاتی که به مولایمان صاحب الزّمان(عجّ) اختصاص بیشتری دارد،مانند شب و روز نیمه ی شعبان و شب و روز جمعه.

سیّد بزرگوار علی بن طاووسدر کتاب «جمال الأسبوع» ، آن را در اعمال روز جمعه و جزء تعقیبات نماز عصر ذکر کرده و اینگونه توضیح داده است :

«ذکر صلوات بر پیامبر و آل او(ص) که از مولایمان حضرت مهدی(عجّ) روایت شده؛ و اگر تعقیبات نماز عصر جمعه را به خاطر عذری ترک کردی، پس به هیچ وجه این صلوات را ترک مکن به جهت مطلبی که خدای بزرگ ما را از آن آگاه فرموده است

از این جملع ی آخر سیّد (ره) استفاده می شود که از سوی مولایمان صاحب الزّمان (عجّ) در این باره فرمانی به او رسیده و این دلیل صحّت روایت است.(مکیال المکارم؛جلد2بخش7مقصد3)

فرازی از صلوات ضرّاب اصفهانی :

«اللهّم ... وَاستَأصِل مَن جَحَدَهُ وَستَهانَ بِأمرِه وَسَعی فی اِطفاءِ نُورِه و أرادَ إخمادَ ذِکرِه»

«خدایا ... و هر که او راانکار کرده و امرش را سبک شمرده و در خاموش کردن نورش کوشش نموده و قصد کمرنگ کردن نام و یادش را دارد، ریشه کن ساز»(مفاتیح الجنان؛ اعمال روز جمعه)

آری امام زمانمان(عجّ) بر عهده ی ما حقوقی دارند که از جمله ی آن ها ، گسترش پرتو نور او در سطح جامعه و زنده کردن یاد اوست.

 

عهد کردم به تو مشغول کنم دل ، که مرا

فارغ از یاد تو هرگز نکند مشغله ها


«اَللهُّمَ عَجِّل فَرَجَ مَولانا اَلاِمامِ الهاديِ المَهدي اَلقائِمُ بِاَمرِک وَ سَهِّل مَخرَجَه وَ جَعَلَنا مِن خَيرٍ اَنصارِه ي وَ اَعوانِه ي وَ الذّابینَ عَنه وَ المُسارِعینَ اِلَیه فی قَضآءِ حَوائِجِه وَالمُمتَثِلینَ لِأَوامِرِه وَالمُحامینَ عَنه وَالسّابِقینَ اِلی اِرادَتِه والمُستَشهَدینَ بَینَ یَدَیه»
 - آماده ي ظهورش -


     زمان ارسال : ۱۳۹۱/۱۱/۳۰ ۰۵:۳۹:۱۳ - نویسنده : mojdehipoor http://masafportal.com/sfp_setting/skin/sefpar/images/print.png

اعلام خبر ازدواج تیام بصیر تهیه کننده 'بفرمائید شام' و امید خلیلی در شبکه من و تو، پشت پرده هدایت محتوایی این برنامه را افشا کرد.

به گزارش مصاف به نقل از حدیدنیوز، چند روز پیش پیامی در صفحه فیس بوک شخصی امید خلیلی با این مضمون منتشر گردید:" درود بر شما دوستان عزیزم به راستی نمیدونم چگونه خوشحالیم رو بازگو کنم، باید به شما دوستان ی...ه خبری رو بدم، من و تیام تونستیم تو لندن به صورت قانونی با هم ازدواج کنیم.

من هم نام خودم رو از امید به تینا تغییر دادم البته این پیشنهاد تیام بود، خیلی جای شما خالی بود یه پارتی کوتاه هم گرفتیم، واقعاً خیلی خوشحالم که من و تیام نخستین کسانی هستیم که میان همکارامون تو شبکه رابطه مون رو قانونی و رسمی کردیم. بدرود"

این اظهار نظر فرد یاد شده نشان می دهد روابطی مشابه این ارتباط غیر انسانی و حیوانی در شبکه یاد شده همچنان جریان داشته و اغلب کسانی که در این مجموعه شیطانی مشغول به کار هستند دارای گرایش های بیمارگونه جنسی و اخلاقی می باشند.

این امر البته تا حد بسیار قابل ملاحظه ای طبیعی به نظر می رسد، چرا که افرادی با گرایش های صحیح انسانی اصولاً نمی توانند در پازل رسانه ای صهیونیست هایی که، دشمنی با مردم ایران را در دستور کار خود قرار داده اند، به همکاری های مشترک و بسیطی از این دست بپردازند.

تلویزیون یاد شده به طور کلی مروج یک نوع خاص از لیبرالیسم رادیکال است که در بسیاری از کشورهای اروپایی این نوع از نگرش و رفتار اجتماعی نیز غیر قابل تحمل به شمار آمده و مورد برخوردهای قانونی و پلیسی قرار می گیرد.
پیامبر اکرم(ص) فرمود: «خداوند هفت طائفه را در بالاتر از آسمان های هفت گانه، لعن فرموده و از رحمت واسعه خود دور نموده است. پس یکى از آنها را سه مرتبه لعن فرموده… ملعون است، ملعون است، ملعون است، هر که عمل قوم لوط را انجام دهد.

منبع: حدید نیوز

نیمروز:

یك زن تبعه آمریكا به دلیل فرار از خیانت مردان با برگزاری مراسم رسمی سگ خود را به عنوان همسری برگزید.

یك زن آمریكایی پس از چهار بار تجربه زندگی ناموفق با برگزاری مراسم ازدواج در میان دوستان و شنایان خود، سگش را به عنوان همسری برگزید. یكی از سرشناسان منطقه نیز در این مراسم حضور داشت و به دو زوج گفت: برای هر یك از شما آرزوی خوشبختی می كنم!
در شب عروسی، زن با لباس عروس و آرایش كامل و سگ با یك دست كت و شلوار حضور پیدا كردند. این زن درباره علت ازدواجش با یك سگ گفت: این سگ از همسران سابق من باوفا تر هستند.
لازم به ذكر است در سه فروردین امسال خبر دیگری نیز مبنی بر ازدواج یك زن آمریكایی با الاغ مورد علاقه اش منتشر شد. به نظر می رسد در آمریكا به دلیل بی بند و باری های جنسی یا به قول خودشان آزادی های جنسی و لیبرالیزم فرهنگی، بنیان های خانواده آن قدر سست شده كه برخی این گونه وارد زندگی حیوانی می شوند و شوهر مورد علاقه شان را از میان حیوانات بر می گزینند
به نظر می رسد تمامی این اتفاقات شواهدی غیر قابل انكار مبنی بر رد آن تفكر مضحك است كه چون در غرب مسائل جنسی آزاد است، همه برایشان عادی شده و كسی چشم چرانی نمی كند یا خیانت نمی كند یا عقده ای نیست و از این دست استدلال های بی پایه و اساس!

منبع: نیمروز

 احتمال وقوع جنگ داخلی در اسرائیل

     زمان ارسال : ۱۳۹۱/۱۱/۱۴ ۰۵:۱۳:۰۹ - نویسنده : zeinab http://masafportal.com/sfp_setting/skin/sefpar/images/print.png

رهبر جنبش مذهبی شاس رژیم صهیونیستی، در نامه ای خطاب به شیمون پرز، درباره وقوع جنگ داخلی ویرانگری که ممکن است اسرائیل را از بین ببرد، هشدار داد.

به گزارش جهان به نقل از العالم ؛"عوفادیا یوسف" رهبر جنبش مذهبی شاس، این هشدار را در قالب نامه ای خطاب به شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی متذکر شد و نامۀ خود را روز پنجشنبه در دیدار احزاب منتخب کنیست نوزدهم با شیمون پرز، به وی تسلیم کرد.این هشدار در حالی مطرح می شود که دولت آتی اسرائیل تلاش دارد تا خدمت سربازی را برای یهودیان حریدیمی اجباری کند.

جنگ داخلی که رهبر جنبش شاس از آن سخن گفته، در واقع جنگ میان مخالفان سربازی رفتن یهودیان مذهبی و لائیک هایی است که لبید را به عنوان نماینده خود در کنیست انتخاب کرده اند که شعار تبلیغاتی وی برای انتخابات، «برقراری مساوات و برابری در تحمل مسئولیت ها» بود.

رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر اختلاف جدی مواضع و دیدگاه های احزاب نامزد برای عضویت در ائتلاف برای تشکیل دولت در ابتدای هفته آتی را شاهد بوده است. بیشتر احزاب، بنیامین نتانیاهو را  که حزبش بیشترین تعداد کرسی های انتخابات را به دست آورده برای این ماموریت پیشنهاد دادند.

این اختلافات، میان یائیر لبید رئیس حزب "ییش عتید" (که حزبش توانست در انتخابات 19 کرسی به دست آورد ومقام دوم را کسب کند) و جنبش های دینی حریدیه (که شاس برجسته ترین آن است) شدیدتر است زیرا لبید شرط  ورود خود به  دولت نتانیاهو را «اجباری کردن خدمت سربازی برای همه» دانسته؛

مساله ای که جنبش شاس با آن مخالف است و آن را توهین به طلاب مدارس یهودی می داند که به زعم این حزب، «برای حفط تورات و آموزه های آن» تلاش می کنند.روزنامه معاریو به نقل از یوسف می افزاید: اگر مذاکرات جدی برای یافتن راهکارهای مناسب برگزار نشود، این مساله به وقوع جنگ داخلی واقعی منجر خواهد شد که یهودیان را در سرزمین "اسرائیل" پراکنده و متفرق خوهد کرد.
 

جنبش شاس همچنین هشدار داده که به هیچ قیمتی وارد دولت نخواهد شد. این جنبش به خط  قرمزهای مربوط به حفظ تورات و آموزه های آن که «نباید پا را از آن فراتر گذاشت»، اشاره کرده و گفته است: اگر نتانیاهو شرط لبید مربوط به قانون خدمت اجباری یهودیان مذهبی را بپذیرد، شاس به عضویت این ائتلاف درنخواهد آمد.حزب مذهبی "یهدوت هتورا" نیز برای مانع تراشی بر سر راه لبید و پیشنهادهایش، از جنبش شاس حمایت می کند.

گفتنی است افراد صهیونیست های متدین و لائیک ساکن در اراضی اشغالی شدیدا با یکدیگر درگیر هستند و در برخی موارد مواضع بسیار متناقضی دارند. برخی شهرک های صهیونیست نشین واقع در قدس اشغالی نیز کانون تنش میان دو گروه به شمار می روند.

منبع: جهان


     زمان ارسال : ۱۳۹۱/۱۱/۱۵ ۱۷:۳۸:۵۷ - نویسنده : masaf http://masafportal.com/sfp_setting/skin/sefpar/images/print.png

تاسیس مهد کودک و کلاس تقویتی در استانها به ویژه مناطق محروم توسط جوانان بهایی و سرمایه گذاری سلفی ها، وهابی ها و بهایی ها باعث شده است این مثلث شوم فعالیت خود را زیر پوستی آغاز کند.


به گزارش موعود به نقل از  مهر، چندی قبل بود که برگزاری کلاسهای حرکات موزون و نوازندگی در برخی مهد کودک‌ها سرو صدای زیادی  به پا کرد و برخی مسئولان را نسبت به این حوزه حساس کرد. برنامه هایی که موجب شد فقیه رییس وقت سازمان بهزیستی عذرخواهی کرده و از برخورد با مهدهای ارائه دهنده رقص و آواز خبر دهد.

این در حالی بود که پس از فروکش کردن تب رقص در مدارس چندی قبل ولی الله نصر رئیس بهزیستی استان تهران از رعایت موازین اسلامی در مهدهای کودک خبر داده و وعده ارائه آموزش هایی مطابق با موازین شرعی به کودکان به جای رقص و آواز داده بود.

به جز برگزاری برخی کلاسها و برنامه ها که به عنوان آسیب های نو پدید این حوزه شناخته می شود و بارها نیز مسئولان سازمان بهزیستی منکر آن شده اند این بار به گفته کارشناس حوزه عرفان و جنبش های نو پدید در سازمان تبلیغات اسلامی فرقه بهاییت و وهابیون در این حوزه وارد شده و به دنبال سرمایه گذاری کلان در مهد کودکها هستند.

زین العابدین جعفری در این باره می گوید: برخی دست اندرکاران فرقه ها و نهله های فکری( بهاییت، وهابیت و..) در مهد کودک ها نفوذ کرده و امتیاز برخی از این مهدها را با واسطه و بی واسطه در اختیار دارند. باید در انتخاب مهد، برای فرزندانمان نهایت دقت و هوشیاری را به خرج دهیم و همچنین مسئولان همچون نیروی انتظامی، سازمان تبلیغات اسلامی، بهزیستی و....نیز در این راستا با برنامه ریزی و راهکارهای پیشگیرانه هدفمند، مانع از بسط و گسترش این موضوع در سطح جامعه شوند

این کارشناس ادامه می دهد: متاسفانه در سال های اخیر، مجوز برخی از مهد کودک ها به کسانی واگذار شده که دارای پیش زمینه های فکری و عملی بهاییت و وهابیت هستند و یا به نحوی با این تشکیلات در ارتباط هستند. این عوامل از این طریق سعی دارند در ذهن کودکان نفوذ کرده و آرام آرام حساسیتها را بکاهند تا در آینده بتوانند بهره برداری های لازم را از این افراد به نفع تشکیلات خود داشته باشند و از این راه به دنبال نفوذ در دین اسلام باشند.

نیازی به حضور روحانی در مهدهای کودک نیست/ برنامه های دینی ترویج شود

حجت الاسلام عباس ابراهیمی کارشناس امور جوانان و رئیس سابق سازمان جوانان بوشهر در این رابطه به مهر گفت: جایگاه و اهمیت مهدهای کودک بسیار مهم است چرا که شاکله شخصیتی افراد تا هفت سالگی شکل می گیرد. بیشتر کشورهای توسعه یافته نیز اهمیت خوبی به ساختار مهدهای کودک خود می دهند.

ابراهیمی ادامه می دهد: حضور روحانی ها در مهدهای کودک ضروری نیست و بازی ها و آموزش ها باید براساس باورهای دینی باشد. به نظر می رسد مسئولان در این حوزه دچار غفلت شده اند. البته مهد کودک های قرانی را می توان یکی از نمونه های موفق مراکز نگهداری و تربیت کودکان دانست

حضور مبلغان وهابی و بهایی در لباس آموزگاران/ نظارت در واگذاری مهد کودک ها کم است

مجید ابهری رفتار شناس و آسیب شناس اجتماعی نیز در این باره به مهر می گوید: به دلیل اینکه متخصصان سرمایه گذاری روی نسل فردا-خردسالان- را جدی نمی گیرند و در زمینه هایی مثل تاسیس مهد و کلاس ها پیش قدم نمی شوند.

متاسفانه باورهای دروغین و افراطی مثل وهابیون، سلفی ها و بهایی ها در زمینه های فرهنگی و تربیتی کودکان تلاش های گسترده ای را انجام و سرمایه گذاری ویژه ای را انجام داده اند. تاسیس مهد کودک و کلاس تقویتی در استان ها به ویژه مناطق محروم توسط جوانان بهایی و سرمایه گذاری سلفی ها،وهابی ها و بهایی ها باعث شده است این مثلث شوم فعالیت خود را زیر پوستی آغاز کند

به گفته این آسیب شناس مبلغان بهایی در لباس آموزگاران تقویتی و فوق برنامه حاظر شده و ضمن تدریس دروس به تبلیغ مکتب کاذب خود اقدام کنند.
این رفتار شناس خواستار بررسی دوباره صلاحیت مدیران مهدکودک شد و گفت: باید نظارت روی افرادی که با واسطه اقدام به فعالیت در این حوزه می کنند افزایش یابد. این افراد در مناطق محروم و زلزله زده در قالب فعالیتهای به ظاهر انسان دوستانه و دلسوزانه اما به ظاهر ویرانگر فعال هستند.

ابهری استفاده از روحانیون را یکی از اهرم های مقابله ای می داند و تاکید می کند: باید از روحانیون جوان و پرشور به ویژه در مناطق روستایی در قالب آموزش استفاده کرد. اعضای این مثلث شوم با توزیع کتابچه، جزوء و مطرح کردن سوالات شبهه داربه دنبال جذب افراد هستند.

منبع: موعود

 رسمی‌شدن ازدواج همجنس‌بازان‌در فرانسه

     زمان ارسال : ۱۳۹۱/۱۱/۱۵ ۱۷:۴۱:۲۰ - نویسنده : masaf http://masafportal.com/sfp_setting/skin/sefpar/images/print.png

نمایندگان پارلمان فرانسه اولین و مهم‌ترین بند لایحه ازدواج همجنس‌گرایان را تصویب کردند؛ لایحه‌ای که بر اساس آن، ازدواج همجنس‌گرایان در فرانسه به رسمیت شناخته خواهد شد.


به گزارش موعود به نقل از  ایسنا، این لایحه اساسی‌ترین تغییرات اجتماعی است که دولت فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهوری سوسیالیست فرانسه پیشنهاد داده است.
به گزارش بی.بی.سی،
۲۴۹ نماینده مجمع ملی پارلمان فرانسه به ماده اول این لایحه رأی مثبت و ۹۷ نماینده رأی منفی داده‌اند. برای اجرایی شدن قانون ازدواج همجنس‌گرایان، مجلس سنای فرانسه هم باید آن را تأیید کند.

یکی دیگر از ماده‌های این لایحه، اعطای حق سرپرستی فرزند به همجنس‌گرایان است؛ بدین معنا که زوج‌ها فارغ از جنسیت اجازه می‌یابند به صورت رسمی فرزندخوانده داشته باشند.احتمال می‌رود این بند از لایحه هم در پارلمان به تصویب برسد.
قانون ازدواج همجنس‌گرایان باعث اعتراض‌های گسترده‌ای در فرانسه شده است. ماه گذشته صدها هزار تن برای مخالفت با پیش‌نویس لایحه اطراف برج ایفل پاریس تظاهرات کردند. طرفداران لایحه هم از سوی دیگر با تظاهرات موافقت خود را نشان دادند.
نتایج نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که حدود
۵۵ تا ۶۰ درصد جامعه فرانسه ازدواج همجنس‌گرایان را می‌پذیرند، هرچند فقط ۵۰ درصد آنان موافق به رسمیت شناخته شدن حق سرپرستی فرزند توسط همجنس‌گرایان هستند.
پیش‌بینی می‌شود بحث بر سر لایحه جنجالی و تصویب بندهای آن در مجلس فرانسه بیش از یک هفته دیگر طول بکشد. حزب راست میانه فرانسه صدها اصلاحیه برای ماده‌های مختلف این لایحه پیشنهاد داده‌ که مجلس باید آنها را بررسی کند.
آخرین اصلاحات اجتماعی مهم فرانسه سال
۱۹۸۱ اتفاق افتاد که در آن قانون اعدام حذف شد.

منبع: موعود

 مفتی‌ سعودی: نوزادان دختر برقع بپوشند!

     زمان ارسال : ۱۳۹۱/۱۱/۱۸ ۰۵:۱۸:۵۰ - نویسنده : zeinab http://masafportal.com/sfp_setting/skin/sefpar/images/print.png

بیانیه یکی از مفتی‌های عربستان مبنی بر اینکه نوزادان دختر برای ایمن ماندن از تجاوزات جنسی باید برقع (روبند) بپوشند انتقادات گسترده‌ای را به همراه داشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه انگلیسی تلگراف، شیخ "عبدالله داوود" در مصاحبه‌ای با یک شبکه تلویزیونی اسلامی گفت: باید برای تمامی نوزادان دختر برقع بپوشند.   وی به شبکه تلویزیونی "المجد" گفت: بستن برقع می‌تواند از وقوع تجاوزات جنسی به دختران جلوگیری کند.

وی تلاش کرد تا از ادعایش با استناد به اطلاعات چند منبع امنیتی و پزشکی ناشناس دفاع کند.   این مصاحبه سال گذشته صورت گرفت اما در چند روز گذشته توسط شبکه العربیه و وب سایت‌های رسانه‌های اجتماعی منتشر شد و خشم و نظراتی را مبنی بر اینکه این ادعاها به وجهه و اعتبار عربستان سعودی و اسلام خدشه وارد می‌کند، به همراه داشت.

قاضی عربستانی خطاب به مسلمانان با تاکید بر اینکه فتواهای غیرمتعارف و نامناسب را نپذیرند، گفت: این حکم باعث بدنام کردن و کوچک شمردن اسلام و شریعت شده است.   وی افزود: هر گاه که خانواده‌ای را می‌بینم که با یک کودک برقع بسته راه می‌روند ناراحت شده و این اقدام را به عنوان بی‌عدالتی در حق کودکان می‌دانم.

  شیخ داوود نه وابسته به دولت است و نه به عنوان شیخ‌های عالی رتبه محسوب می‌شود.   وضع اسف‌بار زنان در عربستان ماه گذشته هنگامی که ملک عبدالله بن عبدالعزیز شاه عربستان زنانی را برای نخستین بار به عنوان نمایندگان ارشد کشور در مجلس شورا منصوب کرد، تغییر کرد و بهتر شد.

منبع: باراک اوباما

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از سايت ما رضايتداشتيد؟
    ايا از خود راضي هستيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 317
  • بازدید ماه : 907
  • بازدید سال : 7,380
  • بازدید کلی : 128,691
  • مهدي

    دعا كنيد براي ظهور

    حضرت مهدي