loading...
پرشين موزيك
sadagh بازدید : 98 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

شبکه نوری‌زاده جاسوس می‌پذیرد

     زمان ارسال : ۱۳۹۱/۱۲/۷ ۰۵:۰۵:۴۰ - نویسنده : zeinab

شبکه تلویزیونی ایران فردا که پخش آزمایشی خود را آغاز کرده است در اولین اقدام، از فتنه‌گران داخلی خواست که برای این شبکه جاسوسی کنند.

به گزارش مصاف به نقل از جهان، مرصاد نیوز نوشت: سیزدهم بهمن 1391، تلویزیون فارسی زبان دیگری به جمع تلویزیون های ضد انقلاب که از بیرون کشور برای ایران و جهان برنامه پخش می کنند، افزوده شد. شبکه تلویزیونی ایران فردا به مدیریت علیرضا نوری زاده روزنامه نگار فاسد و فراری، برنامه خود را آغاز کرد.

تلویزیون ضد انقلابی ایران فردا که محل خود را در لندن تعیین کرده است، در ساعت سه و نیم عصر به وقت لندن، هفت شامگاه ایران، برنامه خود را در این روز با یک پخش آزمایشی نیم ساعته، آغاز کرد.

شامگاه چهارشنبه دوم بهمن ماه 1391 علیرضا نوری زاده در تلویزیون ایران فردا ظاهر شد و به قول خودش شیوه های جدید ارسال خبر (جاسوسی) برای این شبکه را آموزش داد، نوری زاده از فتنه گران داخل کشور درخواست کرد برای شبکه او فیلم، عکس و حتی خبر تهیه کنند و اصرار داشت نیازی به کیفیت نیست.

او سعی کرد با طرح صیادان خبر و عکس مخاطبان انگشت شمار را تحریک به جاسوسی کند، عمده درخواست او برای ارسال خبر در زمینه نارضایتی عمومی، صف پمپ گاز و نانوایی ها بود.

وی وعده داد با افرادی که همکاری مستمر داشته باشند 100 دلار پرداخت خواهد کرد این در حالی است که او برای 10 دلار دست گدایی به سوی اعراب دراز کرده بود. در بین اپوزیسیون تلویزیون ایران فردا مشهور به الجزیره فارسی است.

دستگیری شبکه پیچیده سازمان عملیات روانی انگلستان (BBC)توسط وزارت اطلاعات ضربه سنگینی به جمع آوری اخبار از ایران به دشمن وارد کرده است حال چگونه میخواهد مرتبطین احتمالی خود را از خطر دستگیری محفوظ نگه دارد جای سوال دارد البته نوری زاده واقف است وقتی سربازان گمنام مرتبطین بی بی سی و سازمان های جاسوسی خارج از کشور را شناسایی و در مواقع لزوم دستگیر میکند شناسایی مرتبطین او کار دشواری نیست.

در تلویزیون ایران فردا پست ها تقسیم شده است عطاءالله مهاجرانی در بخش حمایت از سران فتنه در پشت پرده کار میکند ، لوناشاد اخراجی صدای آمریکا نیامده قرار است از این شبکه برود و سازماندهی مرتبطین و ارتباط با جواسیس در تلویزیون ایران فردا به عهده خانم فرنوش رام افسر موساد است که ارتباط بسیار تنگاتنگی با نوری زاده دارد ، فرنوش در بین همکارانش مشهور به فساد اخلاقی است البته نوری زاده 11 سال پیش در گفتگویی آنلاین با تلویزیون های ضدانقلاب غافل از اینکه وب کم روشن است در مقابل دوربین حرکات زشت و زننده ای انجام داد که بعدها برای او دردسر ساز شد.

* فرنوش رام کیست؟

بنیاد نوروز را یک صهیونیست به نام فرنوش رام که کارمند وزارت خارجه اسرائیل است 15سال پیش تاسیس کرد. فرنوش رام برای تامین مخارج رادیو اسرائیل به کمک دوست پسرش به نام بهمن معالی زاده و جرج هارونیان از یهودیان آمریکا بنیاد پناهجویی نوروز را تاسیس کرده و به نام پناهجویان ایرانی (فتنه گران فراری) پول جمع آوری می کند.

مادر فرنوش رام در زمان شاه جزء زنان قلعه بوده و معلوم نیست که پدر فرنوش رام کیست. بنیاد نوروز برای کمک به پناهجویان نیست بلکه برای جمع کردن پول به اسم پناهجویان ایرانی و ریختن آن به حساب رادیو اسرائیل است. علاوه بر رادیو اسرائیل بخشی از مخارج تلویزیون ضد انقلاب پارس هم از پول هایی که بنیاد نوروز به نام پناهجویان ایرانی (فتنه گران فراری) جمع می کند تامین میشود.

فرنوش رام  جاسوس موساد در ستایش نوری زاده در وبلاگش نوشت: با ظاهر شدن علیرضا نوری زاده بر صفحه تلویزیون در استودیویی ظاهراً وسیع و خوش آب و رنگ، او با صدای صمیمی و آشنای خود، در پیامی ده دقیقه ای و دوستانه، از مهر همیشگی خود به ایران گفت.

لحن سخنانش همان شیوه ای بود که همگان از او می شناسند؛ به جای آنکه روزنامه نگاری خشک باشد، همان شاعری است که به خوبی وصف حال می کند و روح و روان ایرانی آکنده از حس همزمانِ اندوه و شادی و امید را با مسایل سیاسی درهم می آمیزد و شرح می دهد و خوب خاطره می گوید و حافظه و حضور ذهنی قوی دارد و ...

ضد انقلاب خارج از کشور معتقد است به اینکه نوری زاده از سعودی ها برای تلویزیون ایران فردا پول گرفته است و در صفحه های فیس بوک اکثر سلطنت طلبان عکس نوری زاده با لباس عربی منتشر شده است.

منبع: جهان نیوز

sadagh بازدید : 99 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

فروشگاه مرد فروشی! + عکس

     زمان ارسال : ۱۳۹۱/۱۲/۸ ۰۹:۰۱:۴۹ - نویسنده : zeinab

فروشگاهی تاسیس شده که در آن مردان خود را به معرض فروش میگذارند!.

به گزارش مصاف به نقل از مشرق به نقل از انتخاب، علاقمندان به سایت این فروشگاه مراجعه میکنند و مشخصات و قیمت پیشنهادی را به اشتراک میگذارند تا زنان علاقمندی که به دنبال چنین مشخصاتی هستند؛بیایند و آنها را خریداری نمایند!

این فروشگاه در کشور فرانسه و یکی از خیابانهای مشهور مدلینگ تاسیس شده است.

منبع: مشرق

sadagh بازدید : 133 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

بزرگترین دشمن شبکه های برون مرزی ایران

     زمان ارسال : ۱۳۹۱/۱۲/۷ ۱۵:۲۷:۴۰ - نویسنده : zeinab

رئيس اسرائيلي- فرانسوي شرکت خدمات ماهواره‌اي اروپايي يوتل‌ست، هجمه جديدي را عليه شبکه‌هاي ايراني آغاز کرده است.

به گزارش مصاف به نقل از جهان، ميشل دروزن در نامه‌اي به شرکت‌هاي ماهواره‌اي اروپايي و آسيايي، با فریبکاری آنها را تهدید به حذف شبکه‌های خبری و سرگرمی ایرانی از ماهواره‌ها کرده است.

 
در نامه‌اي که پرس تي‌وي به دست آورده است، رئيس اسرائيلي يوتل‌ست به شرکت‌هاي ماهواره‌اي هشدار داده تا شبکه‌هاي ايراني را حذف کنند و يا اينکه خود را براي عواقب سخت ناشي از سرپيچي از اين دستور آماده کنند. وي علت اين اقدام را تحريم‌هاي اتحاديه اروپا و ايالات متحده امريکا عليه رئيس سازمان صدا و سيما عنوان کرده است.

 
دروزن شرکت‌هاي ماهواره‌اي را تهديد کرده است که اگر شبکه‌هاي ايراني را قطع نکنند دارايي‌هاي آنها طبق تحريم‌هاي جديد واشنگتن عليه تهران در امريکا مسدود خواهد شد و مسئولان آنها حق مسافرت به ايالات متحده را نخواهند داشت. وي همچنين به شرکت‌هاي ماهواره‌‌اي اعلام کرده است تخطي آنها از اين دستور عواقب سختي براي آنها در اتحاديه اروپا در پي خواهد داشت.

 
با اين حال، پس از بررسي ادعاهاي رئيس اسرائيلي شرکت يوتل‌ست توسط پرس تي‌وي و تطبيق آنها با قوانين اتحاديه اروپا و امريکا روشن شد وي درصدد فريب شرکت‌های سرویس دهنده و اعمال فشار جهت قطع شبکه‌هاي ايراني از روي ماهواره‌هاي اصلي در دنيا مي‌باشد.

 
مايکل مان سخنگوي ارشد رئيس سياست خارجي اتحاديه اروپا با ارسال ايميلي به شبکه پرس تي‌وي، اظهار کرده است که تحريم‌هاي اتحاديه اروپا هيچ ربطي به حملات عليه رسانه‌هاي ايراني از جانب يوتل‌ست نداشته و آن شرکت خودسرانه به اين اقدام دست زده است.

 
همچنين تحريم‌هاي جديد امريکا هيچ گونه مکانيزم اجرايي براي محدود کردن فعاليت‌هاي رسانه‌هاي ايراني و يا برخورد با افراد و يا سازمان‌هايي که با رسانه‌هاي ايراني کار مي‌کنند، ارائه نکرده است.

 
رئيس شرکت يوتل‌ست همچنين براي برخي شرکت‌هاي کوچکتر اروپايي جهت حذف شبکه‌هاي ايراني ضرب الاجل تعيين کرده است؛ وي از شرکت اس‌تي‌ان خواسته ظرف ۴۸ ساعت پخش شبکه عربي زبان ايران، العالم را متوقف کند.

 
حملات يوتل ست به اقدام عليه پرس تي‌وي و العالم که شبکه‌‌هايي با مضامين سياسي، اجتماعي به شمار مي‌آيند ختم نشده و آن شرکت طي دستوري همچنين خواهان توقف پخش شبکه‌هاي فرهنگي و فکري ايران مانند آي فيلم که به پخش فيلم‌ها و سريال‌هاي فاخر ايراني با دوبله و زيرنويس عربي اقدام مي‌کند و شبکه کوثر که شبکه‌اي با مضامين فکري و فرهنگي به شمار مي‌آيد، شده است.

 
پيش از اين يوتل ست طي اقدامي بحث برانگيز به شرکت هيسپا ست اسپانيا دستور داد تا شبکه اسپانيايي زبان ايران «هيسپان تي‌وي» و همچنين پرس تي‌وي را از پخش اسپانيا و امريکاي لاتين حذف کند.

 
اين اقدام از جانب کميته يهوديان امريکا که يکي از لابي‌هاي اصلي رژيم اسرائيل در ايالات متحده به شمار مي‌آيد، مورد استقبال گسترده قرار گرفت. اين کميته اقدام يوتل‌ست و هيسپا ست عليه رسانه‌هاي ايراني را حاصل ماه‌ها رايزني با مسئولين ماهواره‌اي اروپايي خوانده و آن را گامي درست در جهت مقابله با نفوذ روزافزون ايران در افکار عمومي غرب تفسير کرد.

 
حزب چپ متحد که يکي از احزاب اصلي سياسي در اسپانيا است، اين اقدام هيسپا ست را نقض آزادي بيان و حقوق بشر خوانده و طي نامه‌اي رسمي از دولت اسپانيا خواهان توضيح در اين ارتباط شده است. اين حزب دولت اسپانيا را به همدستي با عوامل صهيونيست متهم کرده و حذف شبکه‌هاي ايراني را حاصل رايزني مسئولين ارشد دولتي با لابي اسرائيلي خوانده است. شايان ذکر است شرکت يوتل‌ست بزرگترين سهام دار شرکت هيسپاست مي‌باشد و دستور قطع شبکه‌هاي ايراني به هيسپاست را صادر کرده است. شبکه‌هاي پرس تي‌وي و هيسپان تي‌وي درصددند تا با بهره گيري از وکلاي مجرب اروپايي عليه رئيس اسرائيلي شرکت يوتل‌ست بر مبناي قوانين بين المللي اعلام جرم کنند.

منبع: جهان

sadagh بازدید : 96 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

 وهابيون با مسجد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله عليها) در مدينه چه کردند؟

     زمان ارسال : ۱۳۹۱/۱۲/۸ ۱۳:۲۳:۳۴ - نویسنده : soha

به گزارش مصاف به نقل از شیعه نیوز، در سال 1419 به بهانه ازدحام زياد جمعيتِ زن و مرد نمازگزار در آن، درب مسجد با بلوك هاى سيمانى مسدود شده و در حال حاضر، مردم در بيرون آن نماز مى‌خوانند. اين مسجد در جنوب غربى محوطه مساجد فتح قرار دارد.

 

شيعه نيوز: به راستي که قلب انسان با مشاهده نابودي آثار پيامبر (صلي الله عليه  و آله و سلم) و اهل بيت پاکش (عليهم السلام)، به دست وهابيت جاهل،  مملواز غم و اندوه مي شود ... و اين در حالي است که برخي از خيابان هايشان را در مکه به نام دشمنان اسلام چون ابولهب ملعون نامگذاري کرده اند.

در شمال غربى مدينه، در دامنه غربى كوه سلع، تعدادى مسجد وجود دارد كه آنها را «مساجد فتح» مى‌نامند. اين كوه مُشْرف بر خندقى بوده است كه مسلمانان در جنگ احزاب در شمال مدينه حفر كردند. يکي از اين مساجد، به «مسجد فاطمة الزهراء(سلام الله عليها)» شهرت يافته، که حدود پانزده متر مربع مساحت دارد. در سال  1419 به بهانه  ازدحام زياد جمعيتِ زن و مرد نمازگزار در آن، درب مسجد با بلوك هاى سيمانى مسدود شده و در حال حاضر، مردم در بيرون آن نماز مى‌خوانند. اين مسجد در جنوب غربى محوطه مساجد فتح قرار دارد. 










 

منبع : ولیعصر (عج)
 

sadagh بازدید : 123 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

در مورد کابالا بیشتر بدانید

     زمان ارسال : ۱۳۹۱/۱۱/۲۸ ۰۷:۳۸:۲۷ - نویسنده : moloud12

بخش‌هایی از خاطرات یکی از فریب‌خوردگان مراکز آموزش کابالا که در منطقه نیز فعال هستند گوشه‌های تاریکی از نحوه آموزش در این مراکز را افشاء می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kabbalah35

 

 


به گزارش مصاف به نقل از موسسه راهبردی دیده‌بان، وی که مدت طولانی در این مراکز به یادگیری کابالا پرداخته، با انتشار خاطراتش به افشاگری در خصوص جادوی صهیونیستی کابالا پرداخته است.

وی در بخشی از خاطراتش پشت پرده این مراکز را چنین بازگو می‌کند: «مجبورم باورهای شیطانی‌شان را دوباره به یاد‌آورم و حتی دروغ‌ها و ادعاهای آنها را، که یادآوری آن بسیار تلخ است من دوست داشتم همه اینها را کیلومترها از ذهن و قلبم پاک کنم. تنها کاری که موسسات آموزش کابالا و کارکنان آنها انجام می‌دهند به وجود آوردن مشکلات ذهنی است.


بعد از آموختن پنج درس اول، برای ساعت‌ها بی‌اختیار در شب گریه کردم بدون اینکه بدانم چرا، آنها توضیح درستی در مورد این مسائل به من نمی‌دادند. آنها این حالت را که تحت تاثیر (جادوی) تمرینات انجام می‌شد را "دروازه اشک‌ها" می‌نامیدند. بعد از ساعت‌ها درس شما می‌دیدید که در دام آنها گیر افتادید.

وقتی به گذشته نگاه می‌کنم این تجارب بسیار ترسناک بود با وجود آنکه در ابتدا تجربه جالبی به نظر می‌رسید. حتی احساس محبت و بخشش از طرف خالق می‌کردم کسی که می‌بایست مرا به "لذت محض" برساند. من احساس ضعف می‌کردم به بیان کابالا هنوز یک "خدا" نبودم. مسخره به نظر می‌رسد. 


من هرگز در اسرائیل نبودم اما با دیگر شاگردان در آنجا مرتبط بودم و از طریق ایمیل و تماشای تصاویر ارسالی و پیغام کوتاه با اعضاء موسسه در آنجا در تماس بودم. آیا می‌توانید ترس و وحشت کسی را تصور کنید که مجبور است در ساعت 3 صبح برای به اصطلاح «جذب کردن نور اصلاح‌گر» بیدار شود و اورادی را برای سه ساعت تمام بخواند که حتی نمی‌تواند بفهمد چیست. به امید این که روزی به «مقام خدایی» برسد!!!  نوشتارهایی که توسط کابالیست‌های ناشناس سال‌ها پیش نوشته شده است.


در حالی که هیچ توضیحی در مورد تمرینات، تعالیم و آنچه که باید بخوانی نمی‌دهند. هیچ پاسخی نمی‌شنوی مگر صحبت‌هایی که از دیگران می‌شنوی. همه سؤال‌ها با این جواب پاسخ داده می‌شود: "ایمان بالاتر از دلیل است"، اما ایمان به چه؟ ایمان به باوری که روسای کابالا برای من می‌سازند که من "خدا" خواهم شد. آنهم با خواندن مهملات؟ آنها در جواب می‌گفتند تشکیلات موجود است تا مغز تو را اصلاح کند.


پس از شب اول من مطالعه را ادامه دادم. در زمان‌های خاص تمرین گاهی مجبور بودیم که تصاویر را به صورت مستقیم از اسرائیل بببینیم و استادی صحبت می‌کرد این ارتباط مستقیم با اسرائیل مورد نیاز بود آنها به ما می‌گفتند این باعث کسب "نور بیشتر برای بازپروری" و "ارتباط همه نقاط قلب در یک زمان" می‌شود که از اهداف کابالا است. این سوال برای من مطرح بود که آیا خالق کیهان نیاز دارد که ما در یک ساعت بخصوص و به طور مستقیم تمرکز کنیم.


من هر روز می‌بایست به صدا‌ها گوش کنم، حتی در ‌حالی که به خواب می‌رفتم شبانه‌روز تلاش می‌کردم تا به اصطلاح به "تعادل ساختاری" برسم. در طی تمرینات احساس کردم از همه کس و همه چیز متنفر شده‌ام. حتی در نتیجه انجام تمرینات، همه چیز به شکل توهمی در ذهن و فکرم متصور می‌شد مثلاً وقتی شما از فیل صحبت می‌کردید تصویر‌ی عجیب، کج و معوج از فیل در ذهنم شکل می‌گرفت.

من هرگز مشکل عقلی یا ذهنی نداشتم و حتی مشکلاتم بعد از جدا شدن و با مدتی زمان برای همیشه بر طرف شد. حالا فردی اجتماعی هستم بر‌خلاف زمانی که در حال یادگیری کابالا بودم و کاملا آشفته بودم هر کس دیگری هم این مشکلات را تجربه می‌کرد مانند من می‌شد.


کم‌کم وضع حتی بدتر هم شد تمام چیزی که می‌خواستم این بود که در قلب و ذهنم بتوانم از آنها دور شوم. در مقابل این همه هزینه مالی و جانی و فکری که متحمل شده بودم. در آن زمان از همه چیز تنفر داشتم حتی از این موضوع لذت می‌بردم. همه چیز را مانعی در برابر خدا شدنم می‌دیدم متوقف کردن ذهن و روان از اهداف ادعایی آنها در کابالا بود.

وقتی که تو نمی‌توانی آنچه که واقعی است را از آنچه واقعی نیست تفکیک کنی، همه چیز غیر طبیعی می‌شود به همین خاطر بسیاری از افراد در جلسات تمرین غش می‌کنند که البته در کتاب‌ها صحبتی از این موضوع نمی‌کنند ولی کسی که در جلسات تمرین حضور دارد بسیار با آن روبرو می‌شود. ولی اجازه ضبط این تصاویر را نمی‌دهند.


در جلسات تمرین همیشه افراد بدبختی انتخاب می‌شوند که قربانی چنین آزمایشات وحشتناکی شوند. این بیچارگان فکر می‌کنند که به دنیای روحانی وارد شده‌اند. در کابالا تجربه روحانی وجود ندارد همش جهنم است. وعده خدا چیزی نیست جز "هویج جلوی الاغ".

در کابالا اعتقاد بر این است که همه مردم بالاخره یک روز به درجه خدایی می‌رسند و اسرائیل در این مراکز همیشه مثل یک بت مورد پرستش قرار می‌گیرد. آنها می‌گفتند کسی که در این فرقه است در بالای هرم روحانی کیهان است.»

sadagh بازدید : 134 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

 بررسی عقاید گروه های مختلف شیطان پرستی

     زمان ارسال : ۱۳۹۰/۱۰/۱۷ ۱۴:۵۶:۵۳ - نویسنده : hedayat

شیطان پرستی، پرستش قدرت پلیدی است به عنوان قدرتی فوق العاده قوی و بسیار قوی تر از نیروهای خوب دنیوی همچون خدا…

 

معنای شیطان پرستی
شیطان پرستی، پرستش قدرت پلیدی است به عنوان قدرتی فوق العاده قوی و بسیار قوی تر از نیروهای خوب دنیوی همچون خدا.

 

اقسام شیطان پرستی

 

الف) شیطان پرستی کهن(قدیم):

پیدایش آن قرون اولیه پیدایش آدمی است.(شیطان پرستانی در آمریکای لاتین، جنوبی و آفریقای مرکزی قرون قبل از حضرت عیسی(ع) بوده است)

اعتقادات
1- اصل شهوت رانی اصل لاینفک مراسم ها
2- مخالفت با کلیساها و مسیحیت
3- انجام مراسمات خود دقیقاً ضد مسیحیت
4- کلیسا و مسیح عامل تمام بدبختی های انسانها
5- مسیح بجای آباد کردن زمین فقط انجیل آورد
6- قربانی کردن دختر بچه ها برای آرامش شیطان
7- برای مبارزه با خدا و حضرت مسیح فجیع ترین شهوترانی و بدنوع ترین انجام می شود
8- ریختن خون به عنوان نشانه تقدس
9- عدم اعتقاد به جهنم و گفتن اینکه جهنم دنیای است که ما در آن زندگی می کنیم
10- شیطان وچود خارجی دارد.

 

ب) شیطان پرستی مدرن (جدید):

پیدایش آن قرون 14-15 میلادی ابتدا در انگلیس توسط نجیب زادگان برگزار می شد.(دلیل این که چرا شیطان پرستی مدرن در انگلیس بنیان نهاده شود این است که در این قرون جادوگری در انگلیس رواج شدیدی داشت)

اعتقادات
1- شیطان وجود خارجی ندارد
2- وجود شیطان در طبیعت و وجود هر انسانی است
3- مراسم ها برای دعوت شیطان و اهریمن درونی و با انجام اعمال جنسی آرام می شود
4- هر آنچه که وجود دارد مدیون آلت تناسلی آدمیست
5- پس از مرگ روح کسانی که دردنیا لذت جنسی لازم را نبرده اند به این دنیا بر می گردد و لذت جنسی خود را کامل می کنند
6- در مراسمات مخلوطی از اسپرم به همراه ادرار به عنوان آب مقدس بر روی حاضرین پاشیده می شود
7- عدم اعتقاد به قربانی کردن انسانها و حتی حیوانات.

 

انواع شیطان پرستی از نظر ایدئولوژی(رفتار)

 

الف) شیطان پرستی فلسفی
منتسب به آنتوان لاوی(Anton Lavey) است.

اعتقادات
1- هر شخصی خدای خویش است
2- فلسفه عقلانی عبس است
3- خدایی برای پرستش وجود ندارد
4- عدم اعتقاد به زندگی غیر مادی بعد از مرگ
5- بزرگترین رستگاری برتری و ترفیع نسبت به دیگران است.

 

ب) شیطان پرستی لاوی
این نوع شیطان پرستی بر مبنای فلسفه آنتوان لاوی در کتاب انجیل شیطانی و دیگر آثارش تشکیل شده است. (آنتوان لاوی در سال 1930 در آمریکا به دنیا آمد، در 17 سالگی از خانه فرار کرد و به سیرک رفت. در سال 1966 کلیسای شیطان را تاسیس کرد پس از مرگ وی همسرش بلانش بارتون و در حال حاضر پیرگلیمور آن را اداره می کند.) شیطان در این اعتقاد نماد نیروی تاریکی طبیعت، طبیعت شهوانی، مرگ، بهترین نشانه قدرت و ضد مذهب بودن است. آنتوان لاوی تحت تاثیر اندیشه های چالز داروین، فردریک نیجه، ویندهام لویس، ‌مارک دِ سید، آمبروس بیرس و... بود.

اعتقادات
1- خود را خدا می دانند
2- باید وفادار به یک طرز فکر خاص نبود
3- داشتن گرایشات انفرادی
4- تمسخر تعالیم خداجویانه کلیسا
5- شیطان موجود مثبتی است
6- Atheism: خدایی در شیطان پرستی وجود ندارد.
7- Not dualistic: روح و جسم غیر قابل دیدن هستند و هیچ جنگی بین عالم خیر و شر وجود ندارد.
8- Autodeists: خود پرستی، خدایی جز خود انسان وجود ندارد و هر انسانی خود یک خداست.
9- Materialistic: اعتقاد به اصالت ماده10- وابسته به راه چپ بودن در برابر راه راست که راه خدایی است.11 - ضد مذهب بودن خصوصا مذاهبی که اعتقاد به زندگی پس از مرگ دارند.11- اعتقاد به استفاده از لذت در حد اعلای آن زیرا تمام خوشی دنیایی است و این خوشی ها خصوصا لذات جنسی پتانسیل لازم را برای کارهای روزانه آماده می کنند و به هر شکلی انجام آنها لازم و ضروری است.

 

فلسفه شیطانی
شیطان در 9 جمله شیطانی منتسب به لاوی خلاصه می شود:
1- شیطان می گوید: دست و دلبازی کردن به جای خساست.
2- شیطان می گوید: زندگی حیاتی به جای نقشه خیالی و موهومی روحانی.
3- شیطان می گوید: دانش معصوم بجای فریب دادن ریاکارانه خود.
4- شیطان می گوید: محبت کردن به کسانی که لیاقت آن را دارند بجای عشق ورزیدن به نمک نشناسان.
5- شیطان می گوید: انتقام و خونخواهی کردن بجای برگرداندن صورت (اشاره به آیین مسیحیت دارد که می گوید درصورتی که کسی به تو سیلی زد آن طرف روی خود را برگردان تا سیلی دیگری بزند.)
6- شیطان می گوید: مسئولیت پذیری در مقابل مسئولیت پذیران بجای نگران بودن خون آشام های غیر مادی بودن.
7- شیطان می گوید: انسان مانند دیگر حیوانات است، گاهی بهتر و اغلب بدتر از آنها است که روی چهارپایان راه می روند بدلیل آنکه انسان دارای خدای روحانی است و پیشرفت های روشنفکرانه او را پست تر حیوانات ساخته است.
8- شیطان بهترین دوست کلیساست چرا که در میان تمام این سالها وجود شیطان دلیل ماندگاری کلیساست.
( اشاره به گرفتن پول کلیساها دارد ؛‌ در قبال بخشش گناهان افراد از آنها پول دریافت می کنند.)
9- شیطان تمام آن چیزها که گناه شناخت می شوند را ارائه می دهد چون تمام آنها به یک لذت و خوشنودی فیزیکی، روانی یا احساسی منجر می شود.


لاوی 11 قانون شیطانی را نیز وضع کرده است. و این راهنمایی کلّی برای زندگی شیطان پرستی را ارائه کرده است:
1- هرگز نظراتت را قبل از آنکه از تو بپرسند بازگو نکن.
2- هرگز مشکلاتت را قبل از آنکه مطمئن شوی دیگران میخواهند آن را بشنوند بازگو نکن.
3- وقتی مهمان کسی هستی، به او احترام بگذار و در غیر این صورت هرگز آنجا نرو.
4- اگر مهمانت مزاحم تو است، با او بدون شفقت و با بیرحمی رفتار کن.
5- هرگز قبل از آنکه علامتی از طرف مقابلت ندیده‌ای به او پیشنهاد نزدیکی جنسی نده.
6- هرگز چیزی را که متعلق به تو نیست برندار، مگر آنکه داشتن آن برای کس دیگری سخت است و از تو میخواهد آن را بگیری.
7- اگر از جادو به طور موفقیت آمیزی برای کسب خواسته‌هایت استفاده کرده‌ای قدرت آن را اعتراف کن. اگر پس از بدست آوردن خواسته‌هایت قدرت جادو را نفی کنی، تمام آنچه بدست آوردی را از دست خواهی داد.
8- هرگز از چیزی که نمی‌خواهی در معرض آن باشی شکایت نکن.
9- کودکان را آزار نده.
10- حیوانات -غیر انسان- را آزار نده مگر آنکه مورد حمله قرار گرفته‌ای یا برای شکارشان می روی.
11- وقتی در سرزمینی آزاد قدم بر میداری، کسی را آزار نده، اگر کسی تو را مورد آزار قرار داد، از او بخواه که ادامه ندهد. اگر ادامه داد، نابودش کن.

 

ج) شیطان پرستی دینی
گرایشات شیطان پرستی دینی اغلب مشابه گرایشات شیطان پرستی فلسفی است.

اعتقادات
معمولاً پیش نیازی برای خود قائل می شوند و آن پیش نیاز این است که شیطان پرست باید یک قانون ماورالطبیعی را که در آن یک یا چند خدا تعریف شده است که هم شیطانی هستند یا بوسیله شیطان شناخته می شوند قبول داشته باشد.
این نوع شیطان پرستی معمولاً خدایشان را از ادیان قدیمی مصر باستان و بسیاری از الهه های باستانی بین النهرینی و بعضاً از الهه های رومی و یونانی (به عنوان مثال، مارس خدای جنگ) اقتباس کرده اند. خدای معبود آنها در واقع قدمت بسیار قدیمی دارد، شاید از دوران ماقبل تاریخ و شاید اولین خدایانی باشد که توسط انسان مورد پرستش قرار گرفته است.

 

د) شیطان پرستی گوتیک
پیشینه آن به دوران تفتیش عقاید از طرف کلیسا مربوط می شود. این طرز تفکر در کتاب مالیوس مالیفیکاروم دسته بندی شده است. کتابی که در دوران تفتیش عقاید توسط کلیسا 1490.م تالیف شد و در واقع هرگز به طور رسمی مورد استفاده قرار نگرفت، این کتاب حاوی مطالب خرافی از جن گیری و جادوگری و مطالب از این قبیل است. این گرایش شیطان پرستی، خطرناکترین نوع شیطان پرستی است.

اعتقادات
خوردن نوزادان،‌ بز کُشی، قربانی کردن دختران باکره، نفرت از مسیح و مسیحیت.


شیطان پرستی در ایران، عراق و مصر

شیطان پرستی در ایران
شیطان پرستی در ایران قبل از زرتشت وجود داشت و آن را اهریمن یا اهورا مزدا می نامیدند. امروزه قومی یا گروهی به خصوص شیطان پرست در ایران وجود ندارد ولی گاهاً شنیده می شود محافلی با اجرای مراسمات شیطان پرستی برگزار می شود. چند ماه پیش نیز در شهرمان (تبریز) افرادی در این نوع محافل دستگیر کرده بودند.

شیطان پرستی در عراق
یزیدیه (به کردی Ezidi تلفظ إزدی) یا یزدیان از ادیان باستانی رایج در کردستان است. پیشینه این فرقه پیش از ورود اسلام درمناطق یاد شده،‌وجود داشته است و تحت تاثیر ادیان زرتشتی و مانوی قرار گرفته است و عقاید مهر پرستانه و ثنویت زرتشتی بر آن تأثیر داشته اند.
«ابوسعید محمد بن عبدالکریم سمعانی» در کتاب «الانساب» می نویسد:«جماعت بسیاری را در عراق در کوهستان حلوان و نواحی آن دیده شد که یزیدی بودند و در دیه های آنجا به صورت مردم زاهد اقامت داشتند و گِلی به نام «حال» می خوردند. این گل را برای تبرک از مرقد شیخ عدی بر می دارند و آن را با نان خمیر می کنند و بصورت قرص درآورده و گاه گاه می خورند و آن را «برات» نامند.»
زبان اکثر یزیدیان کردی است. محل زندگی آنها موصل، حلب، وان، ارض روم، بغداد، قره داغ، سرزمینهای بین آذربایجان وارمنستان و شمار زیادی از آنها در کشورهای اروپایی به خصوص آلمان زندگی می کنند.
رهبر یزیدیان «شرف الدین ابوالفضائل عدی بن مسافر بن اسماعیل بن موسی بن مران بن حسن بن مروان» منتسب به مروان بن حکم بود که در بعلبک سوریه به دنیا آمد.
یزیدیها او را به عنوان مرشد خود می پذیرند و تا حد زیادی از عقاید گذشتگان خود بیگانه می شوند. او بین سال 555 تا 558 هـ.ق در حالی که 90 سال داشت از دنیا می رود. امیر تفونی سلیمان سور رهبر کنونی آن ها است.

اعتقادات
1- می گویند خدا نخستین موجودی را که خلق کرد ملک طاووس(شیطان) بوده است. ذات ملک طاوس با ذات خدا یکی است.
2- خداوند بعد از ملک طاووس شش ملک دیگر آفرید ولی ملک طاووس اولن ملک محسوب می شود.
3- شیطان(ملک طاووس) را لعن نمی کنند و معتقد هستند که در آخرالزمان او مشمول لطف و بخشش پروردگار خواهد گشت.
4- اعتقاد به تناسخ ارواح، معتقدند انسان چنانچه در جهان نیکوکار و خیر باشد، هنگامی که می میرد روحش مجدداً به تن کودکی حلول می کند اما اگر انسان بد و شریر باشد، هنگامی که روحش آزاد شد به بدن جانوران و حشرات موذی چون کژدم و مار راه می یابد.

احکام
1- خوردن کاهو، لوبیا و سبزیهای که توسط کود انسانی تقویت می شود حرام است
2- گوشت خوک، ماهی و آهو حرام است
3 - برای شیوخ آنها خوردن گوشت خروس حرام است زیرا ملک طاووس به شکل خروس است
4– تراشیدن سبیل حرام ولی سبک کردن آن مستحب است 5
– در ماه نیسان(دهه دوم و سوم فروردین و دهه اول اردیبهشت) ملائکه باهم اتصال می یابند، نباید ازدواج کرد و تعمیر خانه در این ماه حرام است!؟
6- نام شیطان (ملک طاووس) را بردن جایز نیست
7– وارد شدن به مساجد مسلمانان حرام است
8 – یزیدیان حق ندارند آب دهانشان را به زمین بریزند چون اهانت به ملک طاووس است
9 – بار کشی از حیوانات حرام است
10– پوشیدن لباس آبی حرام است
11 – خوردن آب از کوزه و ظرف دسته دار حرام است
12-حق ندارند بیش از یک سال از محال زندگی خود دور شوند.

شیطان پرستی در مصر
شیطان پرستان که بر اساس آنچه تحقیقات نشان داده وابسته به طبقه ثروتمند و مرفه مصر و از آن جمله فرزندان برخی از مسئولان سیاسی، هنرمندان و روزنامه نگاران هستند، عقاید آنها بر این استوار است که خداوند به شیطان ظلم کرده و بدون اینکه اجازه دفاع از خود دهد، او را از بهشت بیرون کرده است و از این رو باید شیطان را پرستش کرد زیرا او برای پرستش شایسته تر از خداست چون با شجاعت با خدا مخالفت کرد.
رهبر این گروه جوانی به نام «عمادالدین حمدی» هست و لقب خدمتگذار شیطان را دارد. گروه شیطان پرستی مصر از سال 1993 میلادی به صورت پنهانی در مصر تاسیس شد و با کمال آزادی به فعالیت خود ادامه دادند تا اینکه در جشنی که سیگار «مالبورو» ترتیب داده بود، شرکت کرده و هویت و عبادات خود را اعلام کردند زیر پوشهایی پوشیدند که بر روی آنها ناسزا و اهانت به ذات مقدس خدای تبارک و تعالی و ادیان آسمانی نوشته شده بود که سبب شد موسسات اسلامی و گروه های سیاسی و نیروهای ملی این کشور، این گروه را سخت مورد انتقاد قرار دهند و ارتداد آنان را اعلام کنند.

اعتقادات و مراسمات
1- اجتماعات و مراسم شیطان پرستان روزهای شنبه برگزار می شود
2- دو محل را برای تجاوز به دختران مناسب می دانند، نخست گورستانها و دیگری ساحل دریا به هنگام شب، آنان اعتقاد دارند با تجاوز به دختران، تخم شیطان در رحم آنان قرار می دهند
3- اعضای این گروه به گورستانها و مخصوصاً گورستان«کومنولث» شهر قاهره می روند و اجساد مردگان را از قبر بیرون می آورند و صلیب شکسته و ستاره شش پر داودی در جسد مرده فرو می کنند و سپس برای تقرب برای شیطان دور آن می چرخند
4-آنها گربه ماده یا سگ را ذبح می کنند و خون آنها را بر صورت و دستان خود می مالند و در یک دایره می چرخند تا شیطان از‌ آنها راضی شود و اگر حیوانی را نیافتند دست خود را زخمی می کنند تا خون جاری شود و سپس خون را به صورت خود می مالند سپس مصحف شریف(قرآن مجید) را پاره، پاره می کنند و بعد موسیقی «راک» نواخته می شود به استعمال مواد مخدر می پردازند.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از سايت ما رضايتداشتيد؟
    ايا از خود راضي هستيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 371
  • بازدید ماه : 961
  • بازدید سال : 7,434
  • بازدید کلی : 128,745
  • مهدي

    دعا كنيد براي ظهور

    حضرت مهدي