loading...
پرشين موزيك
sadagh بازدید : 142 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

 فرقه كابالا تبلور بي‌ بند و باري جنسي وعرفان فيلواسكندراني صهیونیسم

     زمان ارسال : ۱۳۹۱/۱/۱۶ ۰۸:۰۹:۳۴ - نویسنده : amin1364

   فرقه كابالا تبلور بي‌بند و باري جنسي و عرفان فيلواسكندراني صهیونیسم

  

"كابالا" نامي است كه بر تصوف يهودي اطلاق مي شود و تلفظ اروپايي "كباله" عبري است به معني "قديمي" و كهن.

معتقدان و پيروان آيين كابالا اين مكتب و فرقه را "دانش سري و پنهان" خاخام هاي يهودي مي خوانند و براي آن قدمتي بسيار قديمي قائلند به عنوان مثال، مي توان به گفته "مادام بلاواتسكي" رهبر فرقه "تئوسوفي" اشاره كرد كه مدعي است "كابالا" در اصل كتابي است رمزگونه كه از سوي خداوند به پيامبران آدم(ع)، نوح(ع)، ابراهيم(ع) و موسي(ع) نازل شد و حاوي دانش پنهان قوم بني اسراييل بود.

به ادعاي او، نه تنها پيامبران الهي بلكه تمامي شخصيت هاي مهم فرهنگي و سياسي و حتي نظامي تاريخ، مانند افلاطون، ارسطو و اسكندر و... دانش خود را از اين كتاب گرفته اند، حتي اين شخص معتقد است افرادي مانند "بيكن" و "نيوتون" از پيروان "كابالا" هستند. اين ادعاها نه تنها پذيرفتني نيست، بلكه با توجه به معيارهاي تاريخي و مذهبي هيچ پيشينه اي نمي توان يافت، اعتقاد يهوديت و يهوديان به جوانب عرفاني دين تحريف شده خود به "فيلواسكندراني" در اوايل قرن اول ميلادي باز مي گردد ولي او هم رهبر و پشتوانه مكتب جديد نبود، زيرا او هم انديشه هاي خود را محدود بهتركيبي از انديشه هاي ديني يهود در قالب فلسفه يوناني و فرهنگ هلني كرد و اكثر محققان و پژوهشگران او را يك متفكر هلني مي دانند تا يك يهودي پيدايش كابالا باز مي گردد به اوايل قرن 13ميلادي كه مؤسس آن فردي به نام "اسحاق كور" (1160-1235) بود.

او در بندري در جنوب فرانسه به نام بندر ناريون مي زيست، تعاليم عرفاني او براي كمال معنوي مراتب مختلفي قايل بود و سيري استعلايي را براي رسيدن به كمال مطلق پيشنهاد مي كرد خاخام یهودی «باروخ آوراهام راکوبسکی» از اعضای ارشد جمعیت ارتدوکس بیت المقدس اعلام نموده: «بزرگان تورات و کابالا (کتاب فرقه عرفانی یهود) می گویند که به زودی جنگی بزرگ با معجزات آشکار رخ خواهد داد.»اين خاخام کابالايي افزود:« هر بار که محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران از نابودی اسرائیل سخن گفته در عرض 48 ساعت بعد در سرزمین او زمین لرزه ای با شدت متوسط رخ داده است. احمدی نژاد در این باره 5 بار اظهار نظر کرده و هر 5 بار در ایران زلزله آمده است!»

اين فرقه در پوشش عرفاني علاوه بر ترويج عقايد و باورهاي يهود صهيونيسم به بي‌بندوباري جنسي نيز مي‌پردازد.سردمداران اين جريان ضدديني همچنين از برخي از خوانندگان غربي از جمله «مدونا» و «بريتني اسپيرز» براي ترويج فرقه مذكور استفاده مي‌كنند.

اين گزارش حاكي است سرمايه‌داران صهيونيست آمريكايي از جمله حاميان مالي اين فرقه هستند و مي‌كوشند با جذب برخي از چهره‌هاي ورزشي و هنري زمينه گسترش فرقه را در ميان جوانان كشورهاي جهان از جمله ايران اسلامي فراهم كنند.هم اكنونسرمایه داران صهیونیست آمریکا علاوه بر تاثیرگذاری بر سیاستمداران ایالات متحده از طریق لابی های سیاسی و اقتصادی و به دست گیری رسانه های مهم ، طی سال های اخیر با استفاده از نفوذ خود بر محافل هنری و فرهنگی آمریکا و غرب ، تلاش دارند تا با جذب ستاره های هنری و ورزشی به آیین یهودیت یا فرقه های خاصر از آن ، پایگاه اجتماعی صهیونیسم در غرب و آمریکا را افزایش دهند.

یکی از چهره های هنری که از این طریق جذب شده ، «مدونا» خواننده مشهور آمریکایی است که از آیین کاتولیک به فرقه کابالاه (فرقه عرفانی یهود) گرایش پیدا کرده است. مدونا اخیرا" در حاشیه شرکت در جشن کابالیست ها (فرقه یهودی) با شیمون پرز از مسئولان ارشد رژیم اسرائیل نيز دیدار کرده است. مدونا به همراه همسر خود گای ریچی وارد تل آویو شده و یکی از اعضای برجسته موسسه صلح نوبل، یکی از نسخ قدیمی تورات را به وی هدیه داده است.

مدونا هم در این جشن به زبان عبری آواز خوانده است.بنا بر این گزارش ، مدونا به کلی مذهب کاتولیک خود را به فراموشی سپرده و با انتخاب نام یهودی ایستر و پوشیدن روبان قرمز دور کمر به عنوان چشم زخم در مقابل شیطان به هیئت یهودی ها درآمده است. برخی دیگر از چهره های هنری و ورزشی غرب نیز مثل مدونا جذب فرقه کابالا شده اند. از جمله اليزابت تايلور72 ساله، باربارا استريسند 62 ساله، ديان کيتون، دمي مور، استلا مک‌کارتني ، بريتني اسپيرز ، اشتون کاشر، ويونا ريدر، روزين بار، ميک ياگر، پاريس هيلتون (وارث خانواده و بنيانگذاران هتل‌هاي زنجيره‌اي هيلتون) .

در ميان ورزشكاران نيز ديويد بکهام و همسرش ويکتوريا، آخرين مشاهيري هستند که به عضويت فرقه کابالا درآمدند. رسانه‌هاي جهانشمول صهیونیسم با هزينه‌هاي هنگفت از طريق ماهواره و اينترنت به تدريج در حال نفوذ در بين مسيحيان و غرب هستند . برخی جوانان مسيحي نيز بدون اين كه متوجه اين امر شوند با الگوبرداري از كساني چون مدنا و ديگران دين خود را به فراموشي مي‌سپارند.

 مدونا،  ديويد بكهام وهمسرش،اليزابت تيلور، روزين بار و ... به اين فرقه پيوسته‌اند و برخي از جوانان مسيحي غرب بدون توجه به اهداف پنهان اين فرقه، دين خود را رها كرده و به اين جريان پيوسته‌اند

 گفتني است فرقه كابالا، علاوه بر كمك‌هاي مالي كلانصهيونيسم جهاني، از روش‌هاي خاصي براي كسب درآمد بهره مي‌برد. اين فرقه آب معدني معمولي را در كانادا به نام «آب كابالا» به قيمت هر بطري 8 دلار مي‌فروشد.كاباليست‌ها مدعي‌اند كه اين آب داراي انرژي مثبت است وبيماري سرطان را مداوا مي‌كند.

اين فرقه همچنين نمادي به اصطلاح از چشم شيطان تهيه كرده و هر عدد را 26 دلار مي‌فروشند. عوامل اين فرقه همچنين به ترويج بي‌بندوباري جنسي، مصرفمواد مخدر، موسيقي تهييج كننده مي‌پردازند.اگر چه روند عضوگيري اين فرقه در ايران بسيار كند است، اماهر گونه غفلت از شكل‌گيري اين فرقه و شيوه‌هاي تبليغي و جوان‌پسند آن مي‌تواندزمينه گسترش فعاليت اين فرقه را در ايران فراهم كند.

خلاصه اينكه کاباليسم و تصوف يهودي که برگرفته از آيين هاي شرک آلود يونان و مصر و ايران باستان است، در ميان يهوديان و مسيبحيان اروپا از قرن سيزدهم ميلادي شروع به رشد کرد و آرمان هاي نژادپرستانه و مسيحاگرايانه و اخرالزماني وشيطان بودن مسلمانان براي رسيدن يهود به پادشاهي سليمان از اصلي ترين شعارهاي ان بود. سپس همسن ارمانها توسط چاپخانه هاي امستردان هلند و  کشورهاي شمال اروپا در سراسر اروپا پخش شد.

سپس با ايجاد پروتستانتيسم و تضعيف کاتوليک هاي مسيحي ، انشعاب خانمان سوزي در مسيحيت ايجاد شد و کليساي واتيکان تضعيف شد. کاباليسم ممزوج به ثنويت و دوگانه پرستي و حلول گرايي و گنوسيسم بود و اين تفکرات از طريق امثال اسپينوزا در رگ و ريشه تفکر غربي وارد شد و فلسفه غرب را هم به انحراف کشاند. اعتقاد به جادو و رياضيانت و خاصيت حروف هم در اين روند زميني شدن تفکر غربي بسيار موثر بود.

سپس با ايجاد پيوريتانسم اين ارمان هاي يهودي از طريق تصرف انگليس تداوم يافت. سپس با غصب قاره جديد از سرخپوست ها  و کشتار شصت ميليوني آنها توسط مسيحي-يهوديان مهاجر و غاصب، آمريکا متولد شد و منابع سرشار قدرت و ثروت را به اروپا سرازير کرد.

خاندان زرسالار روچيلدها و ساير خاندان هاي غارتگر يهودي هم از اين فرصت ها نهايت استفاده را کردند و ثروت اندوزي و حرص و رباخواري و بانکداري و برده داري به شغل اصلي يهوديان در قاره جديد الغصب آمريکا بدل شد. به اين طريق آمريکا از همان ابتدا تحت نفوذ يهوديان بود. صهيونيسم هم بر اين بستر پانصد ساله ايجاد شد و پايگاه محکمي براي مسيحيان و يهوديان کاباليستي شد که مسلمانان را در شيطان شناسي خود اعظم شياطين مي دانستند.

صهيونيسم ادامه حلول گرايي کاباليستي خدا در قوم برتر يهودند. فساد روسپي هاي يهودي و بازيگران فاسد يهودي هم از فرقه هاي مخفي فرانکيسم و زويانيسم که در تداوم خط کاباليسم بود گرفته شد. امروز هم اگر اين غده سرطاني اسرائيل را از ريشه برنکنيم، اين فسادهاي عقيدتي و جنسي دامن همه را خواهد گرفت و عمر نسل هاي آتيه را تباه خواهد کرد. پس اگر هيچ فلسطيني هم با اسرائيل نجنگد ما خواهيم جنگيد، چرا که شرافت و سلامت عقيده و عمل خود و بشريت را دوست داريم و از شرک و فساد بي زاريم؛ البته الحمدلله ميليونها فلسطيني امروزه از مقاومت اسلامي حمايت مي کنند.

حتي از مسيحيان و يهوديان ضد صهيونيست که شرافت و انسانيت والايي دارند. در اين زمينه مي توانميد به کتبي که درباره کاباليسم و تفکر حلول گراي اسپينوزا و گنوسيسم نوشته شده است مراجعه بفرماييد، مثلا کتاب زرسالاران يهودي و پارسي به بحث کاباليسم خوب پرداخته است. البته متاسفانه اخيرا از برخي يهوديان مدافع صهيونيسم مذهبي و سياسي کتبي درباره کاباليسم چاپ شده است که بايد در تحقيقا تعميق مواظب بود که حق محوري فراموش نشود.

فکر آزاد انديش محقق مسلمان نگاه به ماقال مي کند و حقيقت ملاک اوست نه جوسازي ها و من قال. البته به نظام توليد علم صهيونيستي هم در تحقيقات بايد توجه داشت. کتاب تاريخ ناگفته و پنهان آمريکا نوشته انديشمند ترک تبار عنان اکتار(هارون يحيي) ترجمه نصير صاحب خلق، نشر هلال و موعود نيز، در اين باره بسيار مفيد خواهد بود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از سايت ما رضايتداشتيد؟
    ايا از خود راضي هستيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 358
  • بازدید ماه : 948
  • بازدید سال : 7,421
  • بازدید کلی : 128,732
  • مهدي

    دعا كنيد براي ظهور

    حضرت مهدي